کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰۹:۰۶ ب.ظ

امام حسن! تولدت مبارک

امشب، شب میلادِ آقای ماست، آقایی که کریم­ترینِ خاندان کرم است. امشب میکائیل بساط عیش فرشتگان را خودش ترتیب می­ دهد و جبریل، محرمِ رحمت لالعالمین دور اشرف­ الناس می­ گردد تا از محمد عیدی بگیرد. امشب اگر گوش­هایت را تیز کنی، می­ شنوی صدای بال زدن فطرس را. ابوالحسن شاد است و فرشتگان و اولیا می­ دانند امشب باید از مولا عیدی گرفت. فقها می­ گویند امامت و ولایت بر عهده­ ی افضل خلایق زمان است و چه کسی است که نداند تو حدود ده­ سالی امام بوده­ ای بر ارباب، بر سیدالشهدا.

اما در این میان قضیه­ ی فاطمه متفاوت است. تو برای پیامبر(ص) اولین نوه­ ای و بسیار مبارک هم. برای امیرالمومنین اولین فرزند و بسیار هم محبوب. اما برای بی­ بی تو بیش­تر رفیقی تا اولاد و گمان می­ کنم برای فاطمه(س) محبوب­ترینی. که اگر نه چرا فقط به تو شیر داد؟! چرا فقط به تو اجازه­ی همراهی در کوچه را داد؟! چرا این شب­های آخر با تو درد دل می­ کرد؟! و چرا ...

آقای ما!یا ابا محمد! به حق برادرت و وصیّت و رفیقت حضرت ارباب، ما را هم در بهشت، میهمان دارالمضیفت کن؛ که از کریم این برمی­ آید.

آقا! تو که می­ دانی هیچ کس را اندازه­ ی تو دوست ندارم، حتی مادرم را حتی پدرم را! تو می­ دانی. به خدا قسم تو می­دانی.

امشب می­ خواهم بروم مجلس سعید. شاید هم بروم حاج محمود، شاید هم بروم حاج منصور، ... ، شاید هم سر بگذارم به بیابان و تا صبح برقصم.

امشب مستِ مستِ مستم؛ یک فرشته­ ای، حوری­ ای چیزی بیاد زیر بغل­هام رو بگیره!

۸۹/۰۶/۰۴
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۱۸)

سلام دوست خوبم وبلاگ خوب و مفیدی داری استفاد کردم . حالا 2 تا پیشنهاد عالی دارم

پیشنهاد اول: تو که وبلاگ به این خوبی داری این سایت که معرفی می کنم برو عضو شو برای کسب آمد هستش یعنی بعد از اینکه عضو شدی محصول هایی که تو سایت هست رو کپی می کنی تو وبلاگت اون وقته که می تونی پورسانت عالی و خوبی بدست بیاری مخصوصا اگر دانشجو یا خانه دار هستی می تونی به عنوان شغل خوب روش حساب کنی فکر نکن امکان نداره تو فقط یه محصولشو اول کپی کن نتیجه که گرفتی ادامه بده
اینم لینک عضویت : http://persell.ir/orderwork.aspx

پیشنهاد دوم : من خودم تو اون سایت اولی که گفتم بهت عضو هستم و محصولاتشو تبلیغ می کنم و پول درمیارم به همین خاطر یه وبلاگ فروشگاهیی درست کردم که دوست دارم با اون هم باهات تبادل لینک کنم اگر اینم موافقی منو به اسم "محصولات زناشویی" لینک کن و تو وبلاگم یه نظر بده
اینم وبلاگم : http://zanasho.persianblog.ir

در ضمن من آمار وبلاگمم خوبه واسه تبادل لینک . سایت کسب درآمدم از دست نده 10 دقیقه وقت بزار عضو شو یه محصولشو بزارتو وبلاگت اگر جواب نداد دیگه ادامه نده . پس منتظرتم
به نام خدا.
سلام.
انشاالله امشب عیدیتون رو بگیرید ازدست خود آقا...
"اما برای بی¬ بی تو بیش¬تر رفیقی تا اولاد و گمان می¬ کنم برای فاطمه(س) محبوب¬ترینی. که اگر نه چرا فقط به تو شیر داد؟! چرا فقط به تو اجازه¬ی همراهی در کوچه را داد؟! چرا این شب¬های آخر با تو درد دل می¬ کرد؟! و چرا ..."
ممنون بابت این پست زیبا.
یا فاطمه زهرا(س) مددی...
واقعا زیبا بود - ساده و صمیمی
لینکم کن! بدو
سلام
عید شما مبارک
۰۶ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۰۹ محمدمهدی جودوی
سلام داداش
عیدت مبارک
ما هستیم!!!!...
برای منم دعا کن،فقط،حالا که مستی اینو از حضرت حافظ بگم که...
ارباب حاجتیم و زبان سوال نیست/
در حضرت کریم تمنا چه حاجت است/
یا علی
مگر خدا از سر کرمش ، یک حورُ عینی برای ما تزویج بفرماید.
گرنه از این حوریان زمینی ، هیچ پدر حوری ای دلش نمی آید حروم ما کند!


این که می گویند علامه طباطبایی ، حوری پشت در حجره اش دیده راست است؟ خوب چرا صیغه اش نکرده و ادامه داده به قرآن خواندن؟ اگر نمی خواسته چرا به هم حجری اش تعارف نکرده؟ چرا به من تعارف نکرده؟ تازه می گن حوری ه ، ناراحت هم شده! ای بمیرم ! علامه، این چه کاری بود؟ قلب مقدسش را چرا شکستی؟
ای بابا ، ما مثل خر دنبال این جور چیزهاییم ، پیدا نمی کنیم. علامه ،از آسمون هفتم میارن دم خونه 5 متر در 5 مترش ، اعراض می کنه! عجیباَ غریبا!!


خدا همه را عقل دهد! شما را و من را هم.
۰۶ شهریور ۸۹ ، ۲۰:۵۴ محمد صادق باطنی
آقا عرض سلام و تبریک به مناسبت میلاد کریم اهل بیت

وبلاگ جدیدی زدیم، اسمشم گذاشتیم سینمای استراتژیک،
http://strategic-cinema.blogfa.com/
خوشحال می شیم زیارتتون کنیم.
یاعلی
I hope have nice time in ramadan, dude. I miss your voice and do like to hear it again. your script is so influence. however,have good time and be happy, remind me in your night prays

Kind Regards
Mahdi


I am a window too!
خیلی چسبید.
ولی شما هم جنبه داشتبه باش، تا یه ذره سرت گرم میشه دنبال حور و قصور می گردی چرا؟
من که چند وقت قبل هم توی یه کامنتی بهت گفتم برو زن بگیر موقع مستی منت اینا رو نکشی، گوش نکردی حالا تحویل بگیر.
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۳۶ برای کریم اهل بیت
مست از غم توام غم تو فرق می کند
محو توام که عالم تو فرق می کند

با یک نگاه می کشی و زنده می کنی
مثل مسیح ، نه، دم تو فرق می کند

یک دم نگاه کن که مرا زیر و رو کنی
باید عوض شد آدم تو فرق می کند

تنها کمی به من نظر لطف می کنی؟
آقای مهربان! کم تو فرق می کند

زخمی است در دلم که علاجی نداشته است
جز مرحمت که مرهم تو فرق می کند

اشک غمت برای من احلی من العسل
گفتم برای من غم تو فرق می کند

صلح تو روضه است حماسه است غربت است
ماهی تو و محرم تو فرق می کند

باید خیال کرد تجسم نمود؛ نه ؟
نه؛ گنبد تو پرچم تو فرق می کند

لختی بخند قافیه ام را بهم بریز
آقای من! تبسم تو فرق می کند

سید محمد رضا شرافت
۱۴ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۰۱ فضای سایبر تشنه ی من نیست!
من هم به جنبش زعفرانیسم میپیوندم. اما بی سر و صدا...

فقط محض اطلاع
سلام و دعا و احسنت و بارک الله و خداحافظ {روی ِ نوشته ام راست کلیک کن و Extract Here را بزن}
Hossein Shariatmadari, Iran’s 'attack dog', bares his teeth again
The National
سلام

خدایا ، ای خدا ، ای ربّ ، این تابستونی هم گذشت و باز هم من و طه عزب در خدمتت هستیم!
خدایا ، من که عقده ی یک نگاه حلال به یک بنده ی مونثت در دلم ماند! لااقل بیا و امشب یکی از آن حورالعین هایت را از بالا بفرست بیاد پایین !
چند ساعتی بیشتر نمانده تا سحر ، ای خدا ، قول می دم یک دوری باهاش بزنم بعد پسش بدم.
اصلا سحر که نمی ذارم تنها برگرده آژانس می گیرم برایش تا بهشت ، کرایش هم یک صلوات ،
اصلا خدا ، مادرم هم کنارمان باشد اشکال ندارد ، خدایا قول می دهم اصلا دست بهش نزنم ، خدایا ، یک دور فقط ،یک نگاه ،
اصلا همین خیابونو می ریم یک قدمی می زنیم برمی گردیم ... خدا ...
این همه آخه تو بهشت ، بی کار ماندند این ها چه گناهی دارند ،حوصله شان سر می رود ،
بابا ، همت و باکری و شهدا و صلحا ، مگر دونه ای چند تا می خواهند ،
به خدا اگه این ها هم بدانند ما چه می کشیم ، حکما راضی نیستند به بیشتر از یکی!
ما هم که دستمان یه هیچ جا بند نیست ،
فقط امید تو داریم !


آخرین تهدید!

دوست عزیز! اگر به قرار دادن چنین کامنت هایی ادامه دهید، هویتتان را افشا می کنم!

بنده بارها عرض کرده ام در این مکان خانواده تردد می کند، هر حرفی را نزنید.
این نوشته به منزله ی آخرین تهدید است!
بابا کلی سانسور کرده بودم که! هیچ نکته ی بدی نداشت. اون مطلب راحله ی شما ، خانواده از بقلش عبور نمی کرد؟ ، حالا از بقل حوری پری ما عبور می کنه. عجبا!
دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما @@@ چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

سلام دوست عزیز اگه دوست داری آمار بازدیدت بالا بره یه سری به این وبسایت بزن حتما یادت نره
انواع اسپمر های تبلیغاتی بلاگفا و تاپ لایت
قیمت ها به مناسبت عید فطر شکسته شد
بشتابید و خود قضاوت کنید
نرم افزار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نسخه طلایی فقط و فقط 35.000 تومان
اسپمر بلاگفا رویال نسخه 7 فقط و فقط 4.000 تومان QuickComment7 Royal
اسپمر تاپ لایت فقط و فقط 10.000 تومان

در صورت خرید بیش از یک نرم افزار تخفیف ویژه بگیرید
آقا طه ، این نظر اولّیه ی ِ یک کم چِت نمی زنه؟
می خونی ، یا علی اصغری تایید می کنی؟!


بنده به جریان آزاد اطلاعات اعتقاد دارم، غیر از موارد خاص!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی