کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۰۷ ق.ظ

چند روایت معتبر از نمایشگاه!

بسم الله الرحمن الرحیم

این چند روزه که فرصت نکرده ام به روز کنم این صفحه ی مجازی را، دوستانی نظر خصوصی گذاشته اند که ای فلان! این صفحه در ایام امتحاناتت منظم تر به روز می شد! و این عزیزان مگر نمی دانند اصلا خصلت ایام امتحان این است که انسان به کارهای دیگرش بهتر می رسد!

از آخرین روز امتحانات تا امروز که حساب کنی، بلاتشبیه مثل ... مشغول کار بوده ایم تا خیر سرمان جبران کنیم نبودن های دوران امتحانات و قبل ترش را ...

و مستند کوتاه زیر نمونه ی یکی از این بیگاری کشیدن های اسمش را نبر از ما است!

تصویربرداری اش را همان طور که خودتان حدس خواهید زد (!) در دوران نمایشگاه کتاب انجام داده ایم و اصلا همان طور که از اسم کار پیدا است راجع به نمایشگاه کتاب امسال است(!)

دو سه روزی است که کار درآمده و به علت شلوغی سر، کما فی السابق، الآن است که می رسم لینکش را بگذارم برایتان.

و اما خود مستند:

چند روایت معتبر از نمایشگاه!  فارس تی وی

یا مثلا:

چند روایت معتبر از نمایشگاه!     مدیا فایر 

التماس دعا

۹۰/۰۴/۲۳
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۴۵)

با سلام
جامع ترین وبلاگ جک در ایران شما را به خواندن جدیدترین جک ها دعوت میکند
وبلاگ " خروش ملت" منتظر بازدید شماست. " جریان انحرافی اصولگرایان از سال84 تشکیل شد" مطلب جدید این وبلاگه. لطفا به رغم طولانی بودن با دقت و بدون تعصب بخوانید و نظر دهید. باید فضای منطقی و مستدل در نقد جریانات کشور فراهم شود. آینده از آن حزب اللهی ها است.
۲۵ تیر ۹۰ ، ۲۱:۲۶ سیروس خلیلی
چرا حرف های اون دوتا روحانی رو کسی تبیین نمی کند. نکنه می ترسند:]
می گن حسابی شدی فیلمساز و مستند ساز و ....
خوش به حالت
۲۶ تیر ۹۰ ، ۲۱:۳۷ یک فنجان فکر
به نام خدا
به روزم با " روشی برای اثبات اینکه مرد ظهوریم "
۲۸ تیر ۹۰ ، ۱۲:۵۲ جنبش ماسون ستیزی
سلام.
از بچه های آباده هستم.
به وبلاگم سر بزن.
شاید خوشت اومد...

www.mason2012.blogfa.com
www.mason[dot]sub[dot]ir
می گم شما واقعا حجاب رو فقط برای زنان می خواهید؟ تو خجالت نمی کشی با اون لباس آستین کوتاه می ری فیلم درست می کنی در مورد حجاب؟ آخه شرم و حیا هم خوب چیزیه .تو این گرما زنان برن تو چادر سیاه تا راه زینب و فاطمه رو برن و امثال تو با آستین کوتاه حال کنین.
۳۰ تیر ۹۰ ، ۰۰:۲۰ برداشت اولیه
سلام
حاجی چی شد مستند کرمان؟
راستی ما یک وبلاگ دیگر با دوستان علم کرده ایم که مطالعات تخصصی خود را(علوم سیاسی و روابط بین الملل) در آن قرار بدهیم اگر دوست داشتی سری بزن
یا علی
چرا خیلی وقته آپدیت نمی کنین؟
اون قسمتیش که راجع به حجاب بود جالب بود برام.راستی اقای طه رضا خودت تا حالا فکر کرذی چرا تو کشورهای اسلامی دیگه حجاب به این صورت نیست؟یا چرا زمان شاه اینجوری نبوده؟تو اون کشورها زنان یا حجاب دارن یا ندارن اینطوری نیست که بعضیا نصف موهاشون یا بعضیا یک چهارم موهاشون یا بعضیا نمام موهاشونو بیرون بذارن.
احیانا خدای نکرده احتمال نمیدین که به خاطر اجباری کردن حجاب بعداز انقلاب اینطوری شده باشه؟ اصلا نمی دونم چرا هرچی مسولین فرهنگ سازی می خوان بکنن نتیجه برعکس میگیرن.
این از مسیله حجاب اونم از نماز و روزه. در مورد دروغ و غیبت هم که الحمدالله خود مسولین رکورددارند. بابا دست از سر اسلام بردارید و بیشتر از این آبروی مسلمونا را نبرید.
۳۱ تیر ۹۰ ، ۱۶:۵۷ برداشت اولیه
سلام
همه می روند اردو جهادی ما امسال برعکس رفتیم
به روزم
چرا این دفعه صلواتیش کردین ؟

یعنی چی صلواتی؟!
۰۱ مرداد ۹۰ ، ۱۲:۳۹ خطاب به هامون
هامون جان کیلویی تر حرف بزنی بیشتر کیف میکنیم!

بابا جان کمی دلیل بیار، از نظر دینی مثلا برامون دلیل بیار که لازمه حجاب اجباری باشه یا نه.

من یادمه علی مطهری توی تلویزیون اومده بود و در مورد اجباری بودن حجاب صحبت میکرد، برنامه ای رو هم یادمه که آقای پناهیان میگفت حجاب نباید اجباری باشه اما هیچ کدومشون کیلویی و شخمی حرف نزدند! دلیل برای حرف هایشان می آوردند.

راستی تو کدوم کشور رو رفتی و دیدی؟ تو قبل از انقلاب رو دیدی؟ پس چرا این قدر ... حرف میزنی بچه!

جانم برات افتاد نکته کجاست؟!
http://scalpel.blogfa.com/post-649.aspx
سلام
دیدمش
جالب بود
یه سوال!
برای کسی که زیاد با دفاع مقدس و شهدا رابطه ای نداره و میخواد که این رابطه برقرار بشه...چه سیر مطالعاتی ای رو پیشنهاد میکنید؟

من مجموعه کتاب های روایت فتح را توصیه می کنم به قرار زیر:
1. نیمه پنهان
2. آسمان
3. شوکران
4. مادران
سلام
یه موضوع ذهنم رو سخت مشغول کرده...
تو رشته ی فیزیک چندتا استاد مثل دکتر گلشنی داریم؟
اگه شما بتونی یکی مثل اون یاحتی بهتر باشی ...
اینجاست که سواله برا من ،آیا بالاترین دغدغه شما باید ساخت مستند باشه !! یا اینکه رشته ای که هم علاقه داری و هم درش مطرحی و هم کشور توی اون برات هزینه کرده باید برات در اولویت باشه؟!
آیا در صورت وجود این توانایی در شما، ( که ظاهرا موجوده) در مقابلش مسول نیستید؟

از طرف یه دوست که میشناسیش و دلش واست تنگههههه ...
یاعالم الخفیات/ سلام خیلی ذوق کردم فقط چرا انقدر سخت میشه دیدش!!!
طز
۰۳ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۴۸ محمد علی ابراهیمی
آقا رضا من برای شما یه نظر خصوصی گذاشتم گفتم نکنه توی پنل مدیریت نرید و یه وقت نبینید اینجا گفتم که حتما ببینید
مرسی
سلام

از اسمتون حدس زدم همون اقای نیرهدی یزدان تفنگ ندارد باشید.
و وقتی پست دعوتتون به دانشگاه سهند تبریز رو دیدم مطمئن شدم!
از دوستامون اونجا بودن و نقل میکردن که اومیدن!
بابت مستند یزدان هم دستتون درد نکنه استفاده کردیم.

منتظرم
یاعلی
خطاب به کسی که بدون نام به هامون پاسخ داده.
اولا تو از کجا می دونی که کشورای دیگه نرفتم تازه اگرم خودم نرفته باشم اطرافیان که به عربستان و عراق و سو ریه ولبنان رفتند و از شرایط اونجا گفتند تازه فیلما و سریالای جمهوری اسلامی !!! هم حرف منو تایید می کنه که مثلا در سوریه یا لبنان تو یه خانواده از بین دو خواهر یکیشون کاملا محجبه است و دیگری هیچ اعتقادی به حجاب نداره و بدون مشکل هم با هم زیر یه سقف زندگی می کنند.تو فکر می کنی با دیدن این فیلما درک این موضوع خیلی سخته؟یا تو و امثال تو نمی خواید باور کنید؟
ثانیا از کجا می دونی که زمان شاه نبودم؟نکنه علم غیب داری؟یا مثل رییس دولتت و مسولین کشورت رمالی و جادو گری بلدی؟ خلاصه اگه بلدی الان شدیدا نیاز به نیرو دارند و استخدام می کنندفرصتو از دست نده. تازه اگه زمان شاه هم نبودم مستنداتی مثل کتاب و مجلات و بزرگترام هستند که تاریخ را برام تعریف کنند.
خطاب به کسی که بدون نام به هامون پاسخ داده.
اولا تو از کجا می دونی که کشورای دیگه نرفتم تازه اگرم خودم نرفته باشم اطرافیان که به عربستان و عراق و سو ریه ولبنان رفتند و از شرایط اونجا گفتند تازه فیلما و سریالای جمهوری اسلامی !!! هم حرف منو تایید می کنه که مثلا در سوریه یا لبنان تو یه خانواده از بین دو خواهر یکیشون کاملا محجبه است و دیگری هیچ اعتقادی به حجاب نداره و بدون مشکل هم با هم زیر یه سقف زندگی می کنند.تو فکر می کنی با دیدن این فیلما درک این موضوع خیلی سخته؟یا تو و امثال تو نمی خواید باور کنید؟
ثانیا از کجا می دونی که زمان شاه نبودم؟نکنه علم غیب داری؟یا مثل رییس دولتت و مسولین کشورت رمالی و جادو گری بلدی؟ خلاصه اگه بلدی الان شدیدا نیاز به نیرو دارند و استخدام می کنندفرصتو از دست نده. تازه اگه زمان شاه هم نبودم مستنداتی مثل کتاب و مجلات و بزرگترام هستند که تاریخ را برام تعریف کنند.
۰۵ مرداد ۹۰ ، ۰۳:۱۹ یک فنجان فکر
به نام خدا
به روزم با " اتفاقا حجاب محدودیت است "
۰۵ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۱۰ خطاب به هامون
دوست ِ عزیزم، غیب گویی که ایراد نداره یه دلیل بیار جان ِ من برای ایراد داشتن غیب گویی!

تو مگه همینطوری غیبی نمیگفتی رئیس جمهور ما یهودی نژاد هست

هامون جان! مشکل من تو نیستی! مشکل من حجاب نیست! مشکل من این شختی حرف زدن هست که باید بذاریش کنار! همین!

دوسِت دارم!
۰۵ مرداد ۹۰ ، ۱۳:۱۱ خطاب به هامون
شختی = شخمی
خطاب به هامون
یه سوالی داشتم از شما:
نام فامیل قبلی آقای احمدینژاد چه بوده؟
۰۶ مرداد ۹۰ ، ۱۲:۵۰ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمدی نزاد مگه اقاه؟
۰۶ مرداد ۹۰ ، ۱۵:۰۳ خطاب به هامون
گفتم اسمم رو هم بهت بگم یک وختی دغدغه ی دونستن اسم من رو نداشته باشی:

ramindaily.blogsky.com
سلام...
×پرسیدیم: مردم چقدر منتظر امامتان هستید؟ تا بحال شده به 1173سال تنهاییش فکر کنید؟
×وقتی هنوز در قم 100 مجتهد خوب نداریم دشمن میخواهیم چکار؟" " نشانه ظهور؟؟ چرا میدانم!! همینکه زنها موهایشان را مثل کوهان شتر میکنند...
×میدانستم امام غریب است ولی "نمیفهمیدم"!! نمیفهمیدم نمیفهمیدم!!
×-"پسر جوان تحصیلکرده ام را همین آخوندها شکنجه کردند بروید از هر که میخواهید بپرسید هر که تحصیلکرده است میداند که اینها چادر را به زور سر زن –ایرانی- کرده اند"

×-"خانم!این لباس،چادر بانویم زهرا(س) و مولایم زینب(س) است."

×گفتم:خدایا عاقبت ما را خیر کن...
آپم
خطاب بهramindaily.blogsky.com
نه من غیب گویی بلد نیستم برای گفته خودم راجع به یهودی نژاد هم دلیل دارم تو هم می تونی بری دلیل تغییر نام فامیل "یهودی نژاد" را پیدا کنی و ضمنا حرفای جدید طایب و ذوالنور هم اشاره ای به اون می کنه. البته بزرگتر که بشی این چیزارا بهتر می فهمی!!!حداقل امیدوارم.
البته غیب گویی ایرادی نداره ولی حداقل با این یه مورد غیب گوییت نشون می دی که به قول خودت شخمی غیب گویی می کنی. الله اعلم
- اتفاقا دغدغه من همین چیزایی هست که تو فکر می کنی مشکل تو نیست ولی مشکل جامعه که هست.
۰۷ مرداد ۹۰ ، ۲۰:۳۸ خطاب به هامون
داداش یا آبجی، ما کوچولو و نفحم و قیب گو!

شما دلیل برای حرفت بیار دیگه! تا ما بزرگ بشیم و بفحمیم!

بابا جان من میخوام بدونم چرا میگی آقای احمدی نژاد یهودی هست!

از چه خاندان یهودی ها هست؟ نژادش به چه کسی بر میگرده؟

راستی آی کیوت چه قدره تو آقا / خانم بزرگ!

اون آدرس وبلاگ هست که توش میتونی اسمم رو بفحمی!

ای خدااااااااااااااااا! با این آیکیو چهطوری زندگیتو میگذرونی!
۰۷ مرداد ۹۰ ، ۲۱:۱۵ خطاب به هامون
راستی هامون جان میخواستم چند تا نکته رو بگم. البته مطمئنم که بیشترشون رو از حرف هام متوجه شدی اما حالا گفتنش ضرر که نداره

1- آقای احمدی نژاد فامیل من نیست، یا من قصدم دفاع از این آدم نیست بلکه فقط و فقط منظورم از این بحث یهودی بودن یا نبودن اون دلیل آوردنه هست.

2- من از تو نفرتی ندارم و اگر جایی هم شوخی کردم فقط و فقط شوخی بوده و لطفا فکر نکن قصد توهین داشتم. بالاخره آدم کل کل که میکنه یه جاهایی هم شوخی میکنه. (مثل بحث آیکیو توی آخرین نظرم!)

3- هامون جان، حتما وبلاگم رو خوندی؟ نظر بده اونجا. و یا حتی بیا بحث رو اونجا ادامه بدیم. (حقیقتش بازدید کننده ندارم، حداقل به این بهونه یعنی بحث کردن می آی و اونجا سر میزنی!)

همین!
ماه رمضان مبارک.ما را هم دعا بفرمایین.
سلام خوب بود ولی

چرا آستین کوتاه ؟

اگه جواب ندی حساسیت زایی میشه هاااااااا

خوب چه کار کنم؟ ما مستضعفین لباس پلو خوری یکی داریم، آن را هم باید همه جا جلوی دوربین تن کنیم دیگر!!!
هااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیدم اگه نگم دور از انصافه

چون خودت و زحمتات عالیه

این اثرت هم عالییییییییییییییی بود
مومن عصبی نشو

مرجع شما کیه؟

مقام معظم رهبری
لطفا جدی پاسخ بده
بدم میاد از کسانی که اشتباهاتشونو با یه شوخیه کذایی ماسمالی میکنن

چرا آستین کوتاه؟


بدعت؟
؟
؟
؟
؟

من متوجه نمی شوم، وقتی مرجع تقلیدم اجازه می دهد چرا نباید پوشید؟!!!!
بنده فقط پایبند به محکمات شرعیه هستم که آن را هم مرجع تقلیدم معین می کند
همان طور که پیغمبر مکرم اسلام فرمود در اسلام اصل بر آسان گیری است جز آن موارد که خداوند متعال حرام کرده باشد ...
و من الله التوفیق
ممنون آقا سید که با صبر و حوصله جوابامو دادی

در ضمن فکر کنم آقا رضا هم جوابشو گرفت(نفر ششم از نظر دهندگان)

موفق باشی مومن
۱۳ مرداد ۹۰ ، ۱۹:۳۴ یک فنجان فکر
به نام خدا
به روزم با سی مطلب به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان
سلام
دستتون درد نکنه اینکه آدم کنار فیزیک مستند سازی هم کنه اصلا اشکالی نداره آقای نیرهدی قابلیت هر دوش را داره انشاالله
اما خوبه به جای تحسین بیام بشینیم ببینیم مسئله حجاب و به دنبال ان نماز و روزه در جامعه ما چگونه قابل حله؟
منم فکر می کنم اولین مشکل ما عدم امر به معروف از طرف خود جامعه است(مردم کوچه و بازار)
اما مشکل بزرگتر رو افزایش سن ازدواج می دونم البته این رو برای حجاب می گم
شاید اگه سن ازدواج کم بشه و جوان های ما زودتر تشکیل خانواده بدن چه دختر چه پسر فضای عمومی را نمایشگاهی برای جلب توجه نمی بینه.
اما نکته سوم:حجاب آقا پسر هاست که در این سال های اخیر با مد های جدید به نظرم ناهنجاری شده
من دانشجو هستم و در مورد این مشکل با دانشجو ها خیلی صحبت کردم و حتی با نهاد رهبری هم بحث کردیم
البته منطورم پوشیدن آستین کوتاه نیست کلا در بحث حجاب باید عفت و حیا را مد نظر گرفت
بازم متشکرم
وای تو رو خدا افراطی برخورد نکنید
کی گفته مردا حتما باید آستین بلند بپوشند ؟
خواهش می کنم بیاید کاری نکنیم که با این افراط و تفریطا آتو دست کسی بدیم
یا علی
آقا یا خانم محترم افراط یعنی چی؟
یه نگاهی به جامعه بنداز ببین اکثرا کییا استین کوتاه می پوشن؟
انصافه انسانی با اندیشه آقا سید استین کوتاه بپوشه؟
متانت کجاست؟

البته بنده جوابمو از طرف ایشون گرفتم
آستین کوتاه هم جرم شد دیگه؟
جمع کنیم بریم!!!
آقا رضا بچه سلام رسوندن گفتن با خوشرویی برگه ها رو تصحیح کنید
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۴ Amirhossein Mahdinejad
واقعا ارزش دانلود داشت، صدا و سیما باید جلوی شما و دوستانتون لنگ بندازه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی