کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
چهارشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۰۷ ق.ظ

آمده ایم، هر طور خودت صلاح می دانی ...

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها فرار می کنم از  "لا یمکن الفرار من حکومته" به دامن  "یا ارحم الراحمین" و فقرِ "لایملک الا الدعا"ی ام را غنی می کنم با "من رأس ماله الرجاء" و با "شاکیینِ" خمسه عشر رفاقت می کنم برای شکایت از نفس و خدا را به قضاوت می گیرم میانمان...  میان خودم و نفسی که امر می کند به سوّء ...

این شب ها هم آغوش می شوم با ابوحمزه که "یا سیّدی! عائذ بفضلک و هارب منک الیک ..." خدایا! من از تو، به تو پناه می برم!

خدایا! "لا اجد لذنوبی غافرا ..." نه آن که خیال کنی نه گشته ام و همین طور بی مقدمه آمده ام، نه! همه ی عالم و هر آن چه در او هست را دیده ام، ولی پیدا نکرده ام بخشاینده ای که درگذرد از همچو منی؛ لذا است که عرض می کنم "لا اجد" پیدا نکردم ...

"سیدی! لعلک عن بابک طَرُدَّنی ... فاقصیتنی!" خلاصه اش آن که خدای من! شاید مرا از در خانه ات طرد کرده ای و به من گفته ای برو گمشو ... به عزّتت قسم باور نمی کنم! که اگر این طور بود مرا سر سفره ی شهر الله الاکبر نمی نشاندی و دوباره رفاقت با ماه رمضون را عطا نمی کردی... به خودت قسم که من به تو خوش بین تر از این حرف هایم ...

و نه آن که تصور کنی همین طور یک لاقبا و نا محترم آمده ام؛ نه! دست در دست ارباب این شب ها در می زنم ...

صاحب خانه! مهمان آمده. در باز کن ...

 

۹۰/۰۵/۱۹
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۲۶)

سلام

چقدر عرفانی!


منتظرم
یاعلی
سلام
دیشب که افطاری مهمان حضرت آقا بودیم یاد اون پست از شما افتادم که درباره ی مهمانی افطاری آقا نوشته بودید... چقدر زیبا بود
این روزها که فرار می کنید از "لا یمکن الفرار من حکومته" به دامن "یا ارحم الراحمین"
ما را یادتان نرود...التماس دعا
اللهم اشغلنا بذکرک واعدنا من سخطک/ سلام میشود این فونت را برای همیشه کنار بگذارید؟؟ اظهارنظرهای رضا امیرخانی را خوانده اید؟
دیشب افطاری آقا قسمتمان شد .
التماس دعا زیاد.یاعلی مدد.
میدونی فونتت داغون میشه؟ پرانتز ها و گیومه ها رو کاراکترهای نامفهوم میزنه.
جه اصراریه به اینطوری نوشتن؟
کاش یه جای کوچیک کنار سفره بزرگ و پر برکتش داشته باشیم........
التماس 2آ
۲۳ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۵۸ یک فنجان فکر
به نام خدا
این لینک رو ببینید . شرکت کرده و رای بدین و اطلاع رسانی کنید
http://bazm.blogfa.com/post-314.aspx
آقا سید میشه بگی چرا خدا رو قبول داری؟

فرض کن من یه ...ام
آقا اصلا این فونت رو عوض نکن
همین نامرتبی و به هم ریختگی و بزرگ کوچیکی ش قشنگه...!!!!!!!!
سلام سید

این روز ها و این شب ها دستمان را میگیرند. نشود ماه رمضان تمام شود و دستت خالی مانده باشد ها. حاجی یه چیزی بگیر. کَرَمشان نمیگذارد دستمان خالی بماند، خودمون دستمون رو خالی نکنیم!

رفیق، برادر، حاجی دعا کن ما از اون ها در نیایم که در قیامت ِ خدا از هم گریزون باشیم.

دعا کن، خیلی زیاد و برای خیلی ها.
خوش یه حال شما
ما که دست و دلمون به دعا نمیره !!!
۲۷ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۵۷ سیروس خلیلی
آقا به قرعان این فونت خوب نیست...!!!!!!!!
.
.
.
مجید دلبندم خوب نیست!!
s:
۲۹ مرداد ۹۰ ، ۲۰:۰۳ سک فنجان فکر
به نام خدا
به استقبال طرح " صبر ریحانه ها " بروید .
http://reyhaneha.razedel.ir/
جنبش وبلاگی صبر ریحانه ها

تابستان + روزه + حجاب
تورابه خدا این شبها مریضها را بیشتر دعا کنید.شاید سال بعد ما هم بتوانیم این شبهارا احیا کنیم.
التماس دعا....
۰۳ شهریور ۹۰ ، ۱۸:۴۶ یک فنجان فکر
به نام خدا
با مطالعه انتهای این پست به جمع همراهان ارزشی در مراسم نماز رهبر معظم انقلاب و کمک به مردم سومالی بپیوندید .
http://yekfenjanfekr.blogfa.com/post-68.aspx
۰۴ شهریور ۹۰ ، ۰۲:۲۶ برداشت اولیه
http://www.jahannews.com/vdcgzw9qnak97x4.rpra.html
۰۴ شهریور ۹۰ ، ۰۵:۳۲ یک فنجان فکر
به نام خدا
آینده از آن حزب الله است ...
۰۷ شهریور ۹۰ ، ۰۳:۲۰ برداشت اولیه
سلام اخوی
کم پیدایی؟
این آخر ماه رمضونی دعامون کن
رفقای کرمان
سلام مثل اینکه به کل بی خیال وبلاگ شدید ...
با ما باشید با نظراتتان همراهمان .

یا حق
۱۲ شهریور ۹۰ ، ۲۱:۲۴ صبر ریحانه ها
در رای گیری به بهترین قطره هایی که به طرح " صبرر یحانه ها پیوستند شرکت کنید
http://reyhaneha.razedel.ir/
بازم که دیر کردید !!!!!!!!
http://www.jahannews.com/vdchvmnzi23n6kd.tft2.html
بخوانید درد یک خانواده را
برای رسوایی مسئولین همدان که جواب انتقاد را با شکایت می دهند
جواب طلب کار را با بازداشت
سلام
وبلاگتون کی روزه اشو افطار می کنه?
بعد چند وقت دوباره یزدان دیدم...هر دفعه چیزای جدیدی کشف میکنم ازش...چه کردی اقا...حبذا به این جسارت و فکرتون..
راستی یادم رفت بگم و نمی تونم نگم! و پنهان کنم و آشکار نکنم! که
دیوونه ی حضرت عباسم(ع)
و دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی