کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۸۹، ۰۵:۱۷ ق.ظ

‌حجّت و اخبار سیزده به در

به نام خدا

     چند دقیقه پیش داشتم با حجت حرف می‌زدم. او که چرخی در فضای مجازی زده بود و با فیلترشکن سرکی به سایت‌ها و وبلاگ‌های جنبش سبز کشیده بود، متأسفانه دوباره تحت القائات آن‌ها می‌گفت: "بابا این بیچاره‌ها راست می‌گویند، واقعاً بیشمارند!"

     گویا یکی از سران فتنه‌ی اخیر در مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود عنوان کرده "به گفته‌ی ناظران ما در سطح پارک‌ها و فضاهای سبز کشور، بیش از پنجاه میلیون از هم‌وطنان ما در یوم الله سیزده به در، در روزی که چشم‌های نگران امریکا و انگلیس و اسرائیل به کشور ما دوخته شده بود به پارک‌ها و چیزهای سبز رفتند و به این ترتیب مخالفت خود را با رژیم اعلام کردند." وی خاطر نشان کرد "همه‌ می‌دانند که من به قانون التزام دارم و ما بیشماریم و هر کس که به این واقعیت ایمان ندارد، خیلی احمق است و خاک بر سرش."

     همچنین همسر یکی از کاندیداهای شکست خورده در انتخابات اخیر، در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی اعلام کرده در این عید نوروز کلاً تقلب شده و ما نباید خود را فقط محدود به سیزده به در کنیم. وی اعلام کرد، همه می‌دانند که بیش‌تر مردم ایران ترک هستند، پس چه طور می‌شود که ترک‌ها استان خود را بگذارند و به استان‌های مازندران و اصفهان و . . .  سفر کنند؟( اشاره دارد به آماری که سازمان گردش‌گری راجع به پر مهمان‌ترین استان‌ها اعلام کرده!)

     یا این‌که من خودم لر هستم و در این عید به ویلایمان در شمال سفر کردیم، این خود نشان می‌دهد که در عید نوروز امسال تقلبات گسترده‌ای صورت گرفته.

     همین‌طور ف.ه دختر تنها استوانه‌ی نظام اعلام کرده "از آن‌جا که طرفداران خامنه‌ای( این جایش را خودم اضافه می‌کنم حفظه الله) همه بسیجی‌ها و انصار حزب الله و این جور چیزها هستند و آن‌ها هم به نوروز و سیزده به در و . . .  اعتقاد ندارند، پس هر کس که در این روز به پارک‌ها و جنگل‌ها و سبزه‌های پشت گاردریل اتوبان‌ها رفته از ما سبزها است، در نتیجه ما بیشماریم و مرگ بر دیکتاتور!" او در این موقع با انگشتان دست خود علامت جنبش را نشان داد و به طرفداران خود گفت: "بچه‌ها! من دارم می‌رم خیابون انقلاب فلافل بخورم. هر کس میاد، فلافل مهمان من."

     م.س(محسن سازگارا) هم در سایت خود اعلام کرده، عکس‌ها و فیلم‌های بیشماری از هم‌وطنان به دست ما رسیده که نشان می‌دهد، همه‌ی مردم همراه خانواده‌هایشان در حالی که نمادهای جنبش(سبزه‌ی سفره‌‌ی هفت سین) را همراه داشته‌اند به پارک‌ها ریخته‌اند و عوامل رژیم با تانک به آن‌ها حمله کرده‌اند. پس سقوط رژیم نزدیک است. تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی!

     هم‌چنین ج.ک همسر نمی‌دانیم چندم ع.م که از فعالین حقوق زنان است از همه‌ی زنان متأهل خواسته تا در سیزده به در مواظب همسرانشان باشند که سبزه گره نزنند و آن‌ها نیز به سرنوشت شوم او دچار نگردند. اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که همسر لندن نشین این خانم علاقه‌ی زیادی به گره زدن سبزه داشته!

     همین‌طور ع.م گرداننده‌ی سایت جرس نیز طی بیانیه‌ای از همه‌ی مردان سبز ایران خواسته تا هر چه بیش‌تر سبزه گره بزنند، تا هر چه زودتر و بیش‌تر همسردار شوند و با ایجاد کارخانه‌های تولید مثل بشری، هر خانه‌ را به یک سنگر مقاومت در برابر نظام آخوندی تبدیل کنند. تا آرزوی جنبش سبز که همانا ما بیشماریم است، هر چه زودتر محقق شود.

     شیخ اصلاحات هم از شب قبل به هواداران خود اعلام کرده بود که سیزده را با خانواده در چمن‌های وسط میدان هفت تیر به در خواهد کرد. او در حالی که با شلوار گرم‌کن داشت با نَن‌جونش بدمینتون بازی می‌کرد، در پاسخ به خبرنگاران که از او پرسیده بودند، برنامه‌یتان برای آینده چیست؟ گفت: "ببخشید، من تا آخر سیزده به در، چه قدر وقت دارم؟"

     دوباره می‌نشینم و با حجت حرف می‌زنم و توجیهش می‌کنم که این‌ها بی‌شمار نیستند. و او هم که توجیه شده می‌گوید: "آه! من در چه اشتباهی بودم. از تو دوست خوبم که من را از گمراهی در آوردی متشکرم! من از این به بعد، به این واقعیت که خداوند بزرگ و جهان‌آفرین این سبزها را بیشمار نیافریده ایمان آوردم!"

و من می‌گویم "الحمد لالله، هذا من فضل ربی!"

 

۸۹/۰۱/۱۵
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۴۰)

سلام
بابا تو که سر و مر وگنده ای! از افاضاتت هم که خواهران و برادران بهره مند میشن! حالت از منم بهتره!
پس چی میگفتن اینا که می گفتن طه دپ زده، پکیده، مرخصی گرفته، نشسته گوشه خونه؟
مشکلات فلسفیت حل شد؟ قرصاتو سر موقع می خوری؟
ولی فقط یه جاش به صورت ملموس خندیدم. اونم اینجاش:
"ببخشید، من تا آخر سیزده به در، چه قدر وقت دارم؟"

ممد! تو خودت قرصاتو بخور که از دپ بیای بیرون، بقیه رو بی خیال شو !
۱۶ فروردين ۸۹ ، ۲۲:۴۸ آقای نیرهدی هستم در پاسخ ممد
لعنت بر پدر مادر کسی که در این مکان آشغال بریزد!
بچه ات دپ زده دوست من!
اگر دفعه بعد توپت بیفته اینجا پاره اش می کنم!
۱۷ فروردين ۸۹ ، ۰۳:۵۱ حجت قادرپناه به خانم ستاره و به همه ی دی
من طی این اعلامیه ی رسمی از خانم ستاره عذر می خواهم و همین جا علاوه بر این که گلم را پس می گیرم، هم چنان از این که من را به راه راست و مستقیم هدایت کردند، تشکر می کنم.

این چند وقته با مامانم، چند جایی خاستگاری رفتیم؛ راست می گوئید، گل به دردم می خورد.
۱۷ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۳۳ حسین به ستاره
نه بابا به ما بشکه نفت نمی دن! فقط کیک و ساندیس میدن، خیلی خوب هم کار کنیم فوقش ساندویچ فلافل!

حالا چرا گریه می کنی؟!
خب بیشتر برات دعا می کنم!
آقای نیرهدی اون جزوه 370 صفحه ای رو که اشاره کردن مستندات تقلبه رو حتما بخون. اینم لینکش:
http://www.4shared.com/file/180325112/2d264440/_____________.html

واقعا خنده دار و بی پایه است...

برای مثال بذار یه سؤالی از سبزها بپرسیم: بین سه نفر آدم حداقل چند نفر باید با موضوعی موافق باشند تا اکثریت با اون موضوع موافق باشند؟!
خوب فکر کنید... یه بار دیگه میپرسم: سه نفر سر یک دو راهی میخوان از راهی برند که اکثریت میگه... با راه انتخابی حداقل چند نفر باید موافق باشند؟!

والا منطق سبز نمیدونیم چی میگه ولی منطق ارسطویی میگه دو نفر.

حالا جالبه مثلا سه صفحه از این 370 صفحه میخواد بگه حداقل افراد لازم برای این انتخاب سه نفره!!!
بخوانید:
«در حالی که از 275 نماینده رای دهنده، 138 نفر به جام محصولی برگ سفید موافق ریختند، علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم نپذیرفت که «اکثریت» آرا به معنی «نصف» به علاوه «یک» از مجموع آرای ماخوذه است و با اعلام اینکه به نظر وی «اکثریت» مجلس به محصولی رای دادند، وزیر شدن محصولی را اعلام رسمی کرد....»

سه صفحه قصه رأیگیری محصولی را تعریف کرده که بگوید دو نفر به معنای اکثریت نیست بین سه نفر!!

این جزوه کشکول بسیار جالبی است از حکایات مختلف که همانند مثال بالا همه مربوط به تقلب در انتخابات هستند!! نکته جالب اینکه تهیه کنندگان سعی آشکاری در حجیم ساختن مطلب داشتند. خودتان ببینید بهتر است!

آقای حسین کامکار عزیز!
اگر بچه های معصوم مردم مثل حجت قادرپناه، با مطالعه ی این 370 صفحه دلیل روشن و منطقی گمراه شوند، شما جواب گو هستید؟
آیا وقت آن نرسیده کتاب های شبهه ناک و بد به بچه های معصوم مردم معرفی نکنید؟!
ماشاالله
هذا من فضل ربک
**
الحمد لله درسته نه الحمد لالله



آقای ح.ک. مگر خودت ناموس نداری که برای من بوس می فرستی!
دوست عزیز. باورم نمی شه چیزی که مث روز روشنه رو نمی بینی! آقای عزیز تقلب شده! آقای عزیز اگر تقلب نشده چرا روز انتخابات به ستاد موسوی حمله می شه، 23 خرداد همه ی سران ستادش دستگیر می شن. اشخاص نامبر وان جریان اصلاح طلب بازداشت می شن، اون هم انفرادی، مگر آقای خامنه ای (به قول شما امام خامنه ای...!) نگفته بودند یک روز انفرادی بد تر از شکنجه است. وقتی ابطحی 60 روز انفرادی هست... بعدش هم برگه های تا نخورده ی رأی. آمار های عجیب و عریب صندوق ها (بعضی جا ها رأی کروبی منفی شده) و کلی چیز های دیگر. چه طور می گی تقلب نشده؟
و تازه ببینیم که آقای خامنه ای (ببخشید، امام خامنه ای) از تقریبا یک سال قبل از انتخابات می گن تقلب امکان پذیر نیست. همدیگر را تحریک نکنید. به همدیگر کمک کنید. حتی روز رأی گیری می گن مردم خیالتون راحت تقلب نمی شه. هر جا می ره می گه تقلب نمی شه. خب این یه نشونه هست که پس فردا بگه دیدید من از قبلش هم می گفتم تقلب نمی شه...! از فتواهای قتلشون توی 29 خرداد که بگذریم، روز 23 خرداد می گن همه چیز تموم شده و کشش ندین و برید سر خونه زندگیتون. آخه برادر. چی بگم من؟
آه!
خداتان ما را هدایت کند! و صبر دهد!
۱۷ فروردين ۸۹ ، ۲۱:۲۲ حسین به ستاره
کاملاً موافقم
خدا هدایتتون کنه!
منم دعا می کنم برات..
البته صبر رو بیشتر باید به ما بده :)
۱۷ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۲۴ حجت قادرپناه به خانم ستاره
من به این واقعیت که در انتخابات اخیر تقلب شده ایمان آوردم و این دسته گل را به خانم ستاره تقدیم می کنم که با استدلال های روشن و منطقی خود من را از گمراهی درآوردند!
۱۷ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۳۷ آقای نیرهدی هستم در پاسخ به ستاره
ببخشید "اخبار سیزده به در" چه ربطی به تقلب در انتخابات داره!؟
اما خوب چند نکته:
1) می شود چند تا از آن برگه رای های تا نخورده را به ما هم نشان دهید که با آن ها پیش بچه محل هایمان پز دهیم؟
2)درباره ی"آمار عجیب و عریب صندوق ها" یادم نبود که آقای موسوی ترک است و داماد لرها، پس رای این استان ها باید برای آقای موسوی باشد! البته اخیرا شنیده ام که پسر عمه ی جاری خانم رهنورد هم مشهدی هستند و این خود مثل روز روشن می کند که مشهدی ها هم باید به ایشان رای داده باشند و دوست دختر نوه عموی باجناق آقای موسوی هم ویلایی در مازندران دارد، پس مردم مازندران . . .
3) رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب قبل از دربی امسال گفت "ان شا الله دربی خوبی داشته باشیم و دو طرف بازی جوانمردانه ای انجام دهند و هواداران هم خودشان را کنترل کنند." و از این جمله مثل روز می شود نتیجه گرفت که در دربی تقلب شده!
۱۸ فروردين ۸۹ ، ۰۰:۲۳ ستاره به mr. nir hoda
حتما از بس توی سایت های فارس و رجا و ... گشتید، گذرتون به یه سایت سبزی هم نیفتاده.
می گین مدرک تقلبت کو؟ یه سرچ توی اینترنت بکنید و پر از مدرک تقلب هست. بچه های سبز یه کتاب 370 صفحه ای نوشتن که توش مدرک تقلب رو آوردن.

آقای نیر هدی، اون برگه های تا نخورده هم توی بازشماری آرا دیده شد. شما هم بگردید توی سایت فارس نیوز هم عکسش رو زده بود!

ضمنا ندیدید که رأی کروبی منفی بوده؟ توی آمار وزارت کشور بود. از خودم که نمی گم. کروبی هر چه قدر ... هم باشه دیگه رأی منفی که نمی آره؟

آقای نیرهدی لطفا به دوست نویسنده تون بگید حرمت خودشون رو نگه دارند و من با این حجت قادر پناه هیچ حرفی ندارم (تا وقتی معذرت خواهی نکنه و نفهمه که چه طوری باید حرف بزنه). آخه غلط می کنه خودشیرینی بکنه این وسط! گلتون رو هم نگه دارید برای خواستگاری به دردتون بخوره

آقای نیر هدی نظر خصوصی رو هم خوندین؟

خیلی حرف ها دارم ها. گفتم که فقط این 8 9 ماه نیست. و من واقعا می ترسم توی کامنت ها بحث رو باز کنم.

ضمنا اگر تقلب نشده بود چرا چرا چرا این طوری به صورت گشترده آدما رو دستگیر کردند؟ چرا آخه؟

ضمنا اگر بررسی کنید فقط توی دوره ی دومی که خاتمی رأی آورد امام خامنه ای فرمودند تحریک نکنید مردم رو. خب پس حتما در این دو دوره اتفاقاتی افتاده است دیگر. فکر کنم سال 80 توکلی اینا هم شبهه ی تقلب رو داشتند.

آخه عزیز من وقتی همه ی ستاد موسوی بازداشت می شن دیگه کی می تونه مدرک تقلب رو طی 15 روز برای شورای نگهبان (نگهبان ِ چی؟!!!) آماده و ارائه بکنه؟

ضمنا مسخره نکنید من رو. می فهمید یا روشنتون کنم؟
۱۸ فروردين ۸۹ ، ۰۰:۳۱ ستاره به hosein
آقا حسین دم شما گرم. واسه چی صبر؟ شما به یه ذره انصاف نیاز دارید شاید. شاید ها اگر دلتون از سنگ نباشه و یا عضو انصار حرب الله (ز رو الکی ر ننوشتم ها. اینا حرب اللهی هستند واقعا!!!) نیستید و حاضر نیستید به خاطر یه بشکه ی نفت (یه مشت دلار!) من ِ هم وطن، من ِ همکلاس و همدانشگاهیتون رو بزنید و یا توی محیط دانشجویی دانشگاه با گاز خردل توی صورتم بزنید. اه بگذریم. امیدوارم آدم باشید.

وقتی می گید "منم دعا می کنم برات..." دوست دارم محکم بزنم توی گوشِتون.
...
۱۸ فروردين ۸۹ ، ۰۰:۵۴ ستاره به آقای نیر هدی
آقای نیر هدی. ضمنا همه ی سبز ها را از خانواده ی هاشمی یا موسوی یا هر کدوم از این آدم ها نبینید.
حرف های من رو هم بشنوید و بهشون فکر کنید.
این حرف ها حرف های منطقی ای هستند. (البته با منطق خودم!)

ضمنا به رهبرتون بنازید ولی یادتون باشه ما هم یه روزی یه رهبری پیدا خواهیم کرد. إن شاء الله.

نظرتون چیه بشینیم از پایه و بیس در مورد حکومت ها بحث کنیم و این که هر حکومتی چگونه باید با مخالفانش برخورد کند که انسانی باشد.

هان؟
۱۸ فروردين ۸۹ ، ۰۲:۵۹ آقای نیرهدی هستم در پاسخ به بچه راننده
1) با شما هم نظرم، راستی ها هم ضایع اند.
2) جنگ همیشه بین دو احمق صورت می گیرد؟! جنگ اُحُد هَم؟ جنگ صفین هم؟ نبرد عاشورا هم؟ از شما بعید بود بچه راننده!
3) تا نگویند چیزکی، مردم نگویند چیزها؟ حتی در مورد جنون پیامبر هم؟ حتی در مورد خشونت امیرالمومنین هم؟ حتی در مورد سحر و جادو بودن قرآن هم؟ از شما بعید بود بچه راننده!
4) عده ای منافق اند بی شک! عده ای کافرند بی شک! و یک نفر سایه ی امام زمان روی زمین بی شک!
5) خیلی ها از ما بهتر بودند و الآن آدم های ضایعی هستند، چاره اش همان است که گفتی، باید به خودمان جوالدوز بزنیم، هر شب به مدت چند دقیقه قبل از خواب!
6) هیچ وقت خر نبینیم هم رو! هیچ وقت دور نزنیم هم رو! هیچ وقت گول نزنیم هم رو! ولی همیشه نقد بکنیم هم رو!
این نوشته یک نقد است و در نقادی چه جای تعارف؟
ببخشید من تا آخر این کامنت چه قدر وقت دارم؟


آ شیخ، جان نن جونت ما را بی خیال شو!
۱۸ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۲۰ بچه راننده(ش م)
سلام طه همون آ سد طه رضا شیخ آس تی آر
آقا طه خوبه آدم یه جوال دوز به خودش بزنه یه سوزن به مردم چپی ها خیلی ضایعند قبول و قبول کن که راستی ها هم ضایعند هی گفتم بازم می گم آن را که پاک است از محاسبه چه باک است و طلا که پاکه چه منتش به خاکه و جنگ همیشه بین دو احمق صورت می گیره و تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها و .... خلاصه اینکه به جای اینکه سنگ اینو اونو به سینه بزنیم و ازشون طرفداری کنیم و گندشون رو هی هم بزنیم یا ماله بکشیم بیاییم یه نگا به خودمون بندازیم گند خودمون و بقیه رو جمع کنیم نه تو سرشون بزنیم نه به سرشون بکشیم نه تا پای کفر و منافق و ... ببریمشون نه تا پای اولیای خدا و سایه آقا رو زمین و انوار مقدسه و..... خودمون باشیم. ها؟ از کجا ملوم فردا خود نشیم یه ضایع مثه همه این ضایع ها که گفتی و باقی اون ضایع ها که نگفتی هیچ وقت مسخره نکنیم همدیگرو هیچ وقت له نکنیم همدیگرو هیچ وقت گول نزنیم همدیگرو هیچ وقت توجیه نکنیک همدیگرو هیچ وقت خر نبینیم همدیگرو هیچ وقت دور نزنیم همدیگرو هیچ وقت نکشیم همدیگرو هیچ وقت ....
۱۸ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۲۸ ستاره به حجت
حالا شد. ضمنا من شما رو به راه راست هدایت نکردم، راه راست رو به سمت شما هدایت کردم.

بعدش هم جای این مزخرفاتی که می گی نشون بده که تقلب نشده است. حالا گیریم تقلب نشده است. فکر می کنی مردم برای خاطر موسوی ریختند توی خیابون؟ یعنی 3 میلیون نفر اومدن توی خیابون جونشون رو گذاشتن کف دستشون به خاطر موسوی؟ نه خیر! سخت در اشتباهی.

اون چیز که ارزشمنده دموکراسی هست. . آزادی.

برای مثال ما می دونیم کشور امریکا کشوری پر از جرم و جنایت هست، اما اونقدر هم توش آزادی های مدنی هست که می شه امید داشت روز به روز اوضاعش بهتر بشه. راه های انتقاد از سرانش باز هست. مردمش می تونن در اعتراض به جنگ عراق تجمع تشکیل بدهند و مانور تبلیغاتی بدهند. اما توی کشور شما چی؟ آیا عده ای حتی به اتباه می تونن تجمع ضد حماس تشکیل بدهند؟


خانم محترم شما چرا این قدر با آقای قادرپناه بد صحبت می کنید؟
این بنده ی خدا صادقانه اظهار هدایت شدگی می کند.
البته باید دوباره وقت صرف کنم و به راه راست تر هدایتش کنم.
راه ماه پاره یمان.

بعد هم این سوال هایی که از او پرسیده اید به گمانم کلا فراتر از سطح تحلیل های اوست. چه کار به این بنده خدا دارید؟
یکی از ایراداتی که به ما ها می گیرید اینه که تعریف دقیقی از دموکراسی نداریم. تعریف دقیقی از آزادی نداریم و ...
خب اگر پایه هستید بنشینیم و از اساس این ها رو تعریف کنیم. شاید دموکراسی بهترین راه نباشد و حقانیت پیامبر برای حکومت را نداشته باشد اما نکته ای که هست اینه که الآن بهترین راهی که برای ما مونده است همین دموکراسی هست.
شاید ازادی ای که تعریف می کنیم کاملا اثبات نشود اما از ان بهتر هم نمی توان تعریف کرد.
منتظر نظراتتون هستم.
یکی از ایراداتی که به ما ها می گیرید اینه که تعریف دقیقی از دموکراسی نداریم. تعریف دقیقی از آزادی نداریم و ...
خب اگر پایه هستید بنشینیم و از اساس این ها رو تعریف کنیم. شاید دموکراسی بهترین راه نباشد و حقانیت پیامبر برای حکومت را نداشته باشد اما نکته ای که هست اینه که الآن بهترین راهی که برای ما مونده است همین دموکراسی هست.
شاید ازادی ای که تعریف می کنیم کاملا اثبات نشود اما از ان بهتر هم نمی توان تعریف کرد.
منتظر نظراتتون هستم.


کجا بنشینیم و از اساس این ها را تعریف کنیم؟
دوما این که رفیقی دارم به نام حسین کامکار که حتما با ایشان آشنا شده اید، او جان می دهد برای بحث های مبنایی و اساسی!
وبلاگش هست: http://hoseinkamkar.blogfa.com
خوشحال می شم ما رو هم از نتایج بحث هاتون مطلع کنید.
۱۸ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۴۵ ستاره پیرامون نظر حسین کامکار
آقا حسین خیلی آقایی ولی یادت باشه که تو با یه ایراد توی 370 صفحه نمی تونی همه ی اون رو زیر سوال ببری.

انگار مصلا من بیام گتاب ولایت فقیه رو بردارم، یه جا یه چیزی رو اشتباه گفته نویسنده، بعدش بگم بیا اینا بی منطقند و این نظریه رده.

اگر مردی تناقضات آشکار آمار وزارت کشور رو جواب بده. برگه های تا نخورده ی رأی رو و همچنین تعرفه های اضافی رئ.

ضمنا من از بحث تقلب خسته شدم. چیزی که مثل روز روشنه رو دارید انکار می کنید؟ وااای خدا!


شما اول خواهریت رو اثبات کن بعد ادعای ارث و میراث کن!
کدوم تناقضات؟ کدام برگه های تا نخورده؟
آیا این مدل بحثف مدل بحث یک انسان شریف است؟؟
اینطوری جذب حداکثری انجام میدین؟؟ اینطوری طرفدار کرسی های آزاد اندیشی هستید و میخواید آدم ها رو دعوت کنید به شرکت؟؟
بعید بود از شما!!!!!!!!!


لطفا برای روشن شدن افکار عمومی بفرمایید از چه کسی چه چیزی بعید بود؟
۱۹ فروردين ۸۹ ، ۱۷:۴۲ میثم زعفرانی
سلام
در رابطه باآقای مشایی باید دقت بیشتری کرد!!!!
انتخابات تمام نشد؟
۱۹ فروردين ۸۹ ، ۱۷:۴۳ ستاره فقط در جواب آقای نیرهدی
راه ماه پاره تان؟ من فکر می کردم امامتان ماهتان باشد که شب تار را روشنی بحشد نه پاره ای از ماه!
بگذریم!

آقای نیرهدی، در مورد این راه راست تر چند تا سوال کلیدی دارم. اولیش این که چرا ماه پاره ی قبلیتان از حمله ی به سفارت امریکا استقبال کرد تا پول های ایران در کشور امریکا بلوکه شود؟ از این بگذریم مگر سفارت امریکا به مثابه خاک امریکا نیست؟ پس به چه حقی دانشجویان خط ماه پاره ای شما حمله می کنند به سفارت یک کشور دیگر؟
از این نیز بگذریم. شما چه حقی به دخالت در امور فلسطین دارید؟ اصلا موضع خودتان را شفاف در مورد اسرائیل لطفا بیان کنید. یعنی ماه پاره ی اولتان که می گویند اسرائیل باید محو شود، محو شدن اسرائیل یعنی چی؟ یعنی اسرائیل چی بشود؟
ضمنا از آن جا که فعلا برای شما نظر ماه پاره تان حجت شرعی دارد نه نظر ماه پاره ی قبلی، پس لطفا نظر ماه پاره تان در قبال اسرائیل بیان کنید. تا اونجایی که من گشتم پیدا کردم که می گویند اسرائیل رو به زوال است و ... لطفا تبیین کنید حسابی.
ضمنا نه دوست دارم نه حوصله دارم در مورد بنیاد ها صحبت کنم، اون هم با این آقا حسین بی منطق (که جای بررسی 370 صفحه می آد و به یه مورد استناد می کنه)
بای!


سفارت امریکا محل جاسوسی و فتنه گری بود. برای حفظ امنیت ملی کشورمان به آن حمله کردیم و به همه ی دنیا نشان دادیم که امریکا اگر برای آن ها ابر قدرت است، برای ما فوق فوقش در حد بنگلادش و اتیوپی و این هاست.
در باب فلسطین و زگیل جهان اسلام، حضرت اسرائیل، بحث مفصل است و در آینده ی نزدیک به مدد جناب آوینی مفصل خواهم نوشت!
کلام آخر این که برادر من! هم تو من را می شناسی و هم من تو را. جان بچه ات این قدر وقت من را نگیر!
به گزارش شاهدان عینی و با استناد به اظهاراتِ تکان دهندۀ یکی از بازداشت شدگان مراسم تشییع جنازه همسر آیت الله منتظری در قم، ماموران امنیتی – انتظامی و لباس شخصی ها، افراد بازداشت شده را به طرز فجیعی مورد آزار و ضرب و شتم قرار داده، آنها را تهدید به مرگ کرده بودند.




اتهام؛ پوشیدن لباس مشکی و شرکت در مراسم تشییع جنازه

این شاهدِ بازداشت شده (با نام الف. م) که به اتهام شرکت در مراسم تشییع و پوشیدن لباس مشکی دستگیر و اکنون با قید وثیقه و بطور موقت آزاد شده، در شرح چگونگی بازداشت و نحوه برخورد ماموران اطلاعات نیروی انتظامی به جرس خاطرنشان کرد:

"پس از پایان مراسم به همراه تعدادی از بازداشت شدگان، ما را به پایگاه نیروی انتظامی نزدیک محل دفن همسر آیت الله منتظری و سپس به ستاد خبری آن نیرو حوالی ترمینال قم منتقل کردند. پس از پیاده شدن، با یک تونل انسانی از ماموران مواجه شدیم که می بایستی از وسط نیروهای باتوم به دست عبور می کردیم و آنها هم بی رحمانه از سر تا پای ما را با باتوم مورد ضرب قرار می دادند. "




ضرب و شتم، تهدید به مرگ، اهانت

این شاهد عینی، در ادامۀ شرحِ ماوقع آنچه در بازداشتگاه بر وی و دیگر بازداشت شدگان مراسم تشییع و تدفین همسر آیت الله منتظری رخ داده، به جرس گفت: "در آنجا نه تنها آب و غذا به ما ندادند، بلکه برای وضو گرفتن هم اجازه خروج از سلول را نمی دادند. در بازجویی ها نیز به طور مفصل کتک می خوردیم. پس از تهدیدهای فراوان گفتند شما را می خواهیم به دریاچه نمک قم پرتاب کنیم تا آنجا بمیرید. حتی سوار ماشین کردند و چشم بسته ما را حدود دو ساعت با ماشین بردند که هر لحظه احتمال می دادیم به دریاچه نمک نزدیک می شویم." وی همچنین ادامه داد: فردای آن روز، پس از انتقال به زندان ساحلی قم و انگشت نگاری، در جایی که شبیه قفس بود ما را زندانی کرده و پس از آن نیروهای حفاظت اطلاعات زندان حمله ور شدند و ما را به باد کتک گرفتند و رعایت جایی را هم نمی کردند. پس از مدتی دادستان قم آقای گنجی با محافظانش آمد و او هم با چوبی که در دست داشت ما را کتک زد.


به نظر میرسه این شاهد عینی فیلم اخراجی ها رو زیاد دیده!
۲۰ فروردين ۸۹ ، ۰۲:۱۶ ستاره به روح اله
شما که وبلاگت بازدید کننده داشت، دیگه چرا تبلیغ می کنید؟

من فکر می کردم اعدام واسه خفه کردن صدای مخالفاییه که نمی تونید جواب منطقی بهشون بدید.

آزادی مدنی و دموکراسی غربی رو نمی فهمید؟ ولی می بینید که! هوم؟

چه طورن؟
۲۰ فروردين ۸۹ ، ۱۵:۳۹ ستاره به جرس
همین شما جرسی های دریوس هستید که با این خالی بندی هاتون آبروی جنبش سبز رو بردین. خفه شید بذارید خودمون کارمون رو بکنیم. اون تیکه که گفتی از بین مأمور ها رد می شدیم و ما رو با باتوم می زدند یاد عراقی ها افتادم و فیلم اخراجی های 2. شرم آوره که می شینید این قدر چرن سرایی می کنید.

دلم به حالت می سوزه که به خاطر یه مشت دلار مثل این عوضیای بسیجی که به خاطر یه ساندویچ فلافل، خالی می بندی.

از صابخونه هم بابت توهین هایی که به این ها کردم معذرت می خوام.


دوست من! این جا گذر سر محلتون نیست که این طور صحبت می کنی!
لطفا مودب باش؛ چون که ادب مرد به از دولت اوست!
۲۰ فروردين ۸۹ ، ۱۵:۴۱ ستاره به متعجب!
متوجه منظورت نمی شم داداش!

بعید بود از خودت!!!
بعیید بود از بسیجی های خمینی.......که باید.متقی صبور و منطقی باشند و علاقه مند به هدایت ملت....
۲۰ فروردين ۸۹ ، ۱۹:۲۹ ستاره به متعجب!
باز هم متوجه منظورت نمی شم!
بعضی وقتا فحش دادن لازمه. بعدش هم بسیجی خودتی و هفت جدت!
۲۰ فروردين ۸۹ ، ۱۹:۳۱ ستاره فقط در جواب آقای نیرهدی
شما بچه های اطلاعاتی هم ترکوندین ها!

منتظر جواب سوالم هستم. ضمنا اگر می خوای وقتت گرفته نشه جواب نده به کامنت هام!

در درجه ی بعدش هم کامنت هام رو حذف کن.

درجه ی آخرش هم اعدامم کن!
اولاً که بچه های اطلاعات ماییم، نه آقای نیرهدی. اینجا را ببینید:
http://r-soleimani.blogfa.com/post-129.aspx
(طاها@ به خاطر اینکه نجاتت دادم و نذاشتم لو بری باس بهم شیرپسته بدیا !)

دوماً آزادی مدنی و دموکراسی غربی رو نمیفهمم. یکی بیاد روشنم کنه. کتاب هم معرفی کنید میخونم. ولی باز هم نمیفهمم. یعنی درکش نمیکنم. عقلانی نیست. میفهمی؟!

سوماً اعدام چیز خوبیه. ولی واسه تروریستا. نه واسه شما...
۲۱ فروردين ۸۹ ، ۱۴:۳۰ !!و بازهم متعجب
دوست عزیز، ستاره جان!!!!!!چرا همه چیز رو به خودت می گیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من با دوستان نویسنده ی این وبلاگ بودم............
نه. متأسفانه نمی بینم. یه خورده چشم دلم کوره . شما اگه ممکنه چند نمونه بگید تا بلکه روشن شیم. خدایی جدی میگما! اصلاً شوخی نمیکنم. قصد تحقیر و توهین و از اینجور چیزا هم ندارم.
خواهشاً بگید تا بلکه یخده روشن شیم. بالاخره میدونید که، فیلترینگ و سانسور و بستن شبکه ها و پارازیت و ... نمیذاره ما بفهمیم دنیا دست کیه. البته ما ندیده فکر میکنیم دست خداس. ولی شاید بعد از دیدن نظرمون عوض شه.
انتظاری نبود غیر از این .
آقای نیرهدی، از آدم هایی که می خواهند متفاوت باشند درحالیکه اندیشه ی تهی دارند متنفرم !


خدایا به تو پناه می آورم از آن اندیشه ای که غیر از تو را بجوید، و راه غیر تو را بپوید و وای بر من، وای بر من، وای بر من ...

خدایا به تو پناه می آورم، تو پناهم باش!
مزخرف بود
کمی خلاقیت به خرج بده
۰۸ بهمن ۸۹ ، ۰۲:۲۴ محمد حسین .م
نوشته اید: ...در باب فلسطین و زگیل جهان اسلام، حضرت اسرائیل، بحث مفصل است و در آینده ی نزدیک به مدد جناب آوینی مفصل خواهم نوشت!..

اما عمل نکرده اید..!!

قسمت نشده حکماً !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی