کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۲:۲۳ ق.ظ

پیرامون جنگ نرم

     بر آن نظرم که باید جنگید و بعد به چگونگی آن اندیشید، باید حرکت کرد و بعد از خدا خواست که سمتش را تعیین کند. معتقدم از دست من و تو هیچ کاری بر نمی‌آید. معتقدم از دست باقری و باکری و همت و جهان‌آرا هم کاری بر نمی‌آید و هنوز معتقدم خرمشهر را خدا آزاد کرد. امروز بر این عقیده‌ام که چشم فتنه‌ی اخیر را نه صدا و سیما با مستندهایش کور کرد و نه کیهان با خبر ویژه‌هایش و نه من و تو با فریادهایمان و نوشته‌هایمان و ...

     باورم این است که ما را خدا از فتنه‌ها آزاد کرد و خدا هنوز هست. خدای شب‌های بیت‌المقدس و والفجر8 و کربلای5 هنوز هست، و خدای روزهای فتح‌المبین همان خدای روزهای بدر و خیبر و حنین است و خدای کربلا همان خدای نیزارهای هورالعظیم و خدای نیزارهای هورالعظیم، به خدا قسم خدای دانش‌گاه شریف و تهران و امیرکبیر.

    خرمشهر را خدا آزاد کرد، هر چند در این میان خیلی‌ها مسافر بهشت شدند و هم‌نشین حسین(ع). یادمان باشد بارِ خدا روی زمین نمی‌ماند و جهاد دری است از درهای بهشت که خدا آن را به روی بندگان برگزیده‌اش می‌گشاید و این در امروز به روی ما گشوده شده.

     کمربندت را محکم ببند هم‌سنگر که حرم در پیش است و حرامی در پس. اگر رفتی بردی و گر خفتی، مردی!

     یا علی مددی!

۸۹/۰۲/۰۳
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۴۲)

با تبصره ای که می دونم در نظر گرفتی، کاملا موافقم:
باید جنگید و بعد به چگونگی آن اندیشید، باید حرکت کرد و بعد از خدا خواست که سمتش را تعیین کند.
کمربندت را محکم ببند هم‌سنگر که حرم در پیش است!

در ضمن پنجشنبه داره میرسه ها!
Ltd
1-شما افتخار تون اینه که کشورهای دورافتاده طرفدارتونه مامیگیم همونا هم بهتون میگن ظالم(بجای خرج پول بیت المال که باخدم و حشم برین زیمبابوه پول خرج مردم مفلوک خودمون کنین)
2-این که بگین کشورهای دور افتاده یا افراد روستایی طرفدارمونند افتخاری نیست میدونی چرا-چون هیچکدوم اطلا عی از قانون اساسی ما ندارند ولی قشر تحصیل کرده ما که دانشجویان و اساتید دانشگاه باشند خوب از این چیزا مطلعند-بنابراین اگر قانون اساسی نقض شد یه روستایی نمیتونه به شما تذکر بده چون اطلاعی نداره -فکرمیکنه اینترنت هم ابزار استعماره-یوتیوب ابزار موصاده-فیس بوک اغتشاشگره
در حال حاضر هم خودت میدونی که زندانهای ما پره از دانشجو و استاد دانشگاه و هنرمند و کارگردان و خبرنگار و نویسنده و وبلاگ نویس و حتی افراد حوزوی و ... است.توی تمام حکومت های دیکتاتوری هم تابوده همین بوده و همین افراد زندانی میشدند.چون قشر تحصیل کرده است که شستشوی مغزی نمیشه
تو همین دانشگاه شریف چند نفر باشما هم عقیده اند؟یادته سالای قبل ساعت 12 جلو برد بسیج چه جمعیتی جمع می شد؟الان چی؟فکر میکنی جرا اینهمه آدم که خودم هم جزشون بودم نظرشون برگشت؟
برو بین دوستای قدیمی خودت بگرد ببین چند نفرشون نظرشون عوض شده-وبلاگاشونو نگاه کن منظورمو میفهمی
آقا حسام
شما هم فحش بده
اشکالی نداره می بخشمت
شما هنوز نمی دانی فحش چیست، بعد ادعای .... هم می کنی!

دست شما درد نکنه که من رو می بخشی که اگر نبخشی من چه کار کنم!؟
خدا ان شاالله همه ی متوهمین رو از توهم خارج کند.
زیمبابوه؛ دعوت از احمدى نژاد مانند دعوت از پشه براى درمان مالاریا

به گزارش روزنامه دیلی نیوز چاپ زیمبابوه، حزب ام دى سى این کشور متعلق به نخست وزیر مورگان چانگرای، دعوت از احمدى نژاد به زیمبایوه براى افتتاح نمایشگاه بازرگانى بین المللى در این کشور را بشدت محکوم کرد و گفت، دعوت از این فرد مانند دعوت از پشه براى درمان مالاریا است.

پیش تر اعلام شده بود که احمدى نژاد قرار است روز جمعه 23 آوریل نمایشگاه بین المللى بولاوایو در دومین شهر زیمبابوه را افتتاح کند.

مورگان چانگرای دعوت از احمدی نژاد را یک رسوایى سیاسى بزرگ برای کشورش توصیف کرد و خطاب به رابرت موگابه رئیس جمهور این کشور گفت، ما انتظار داریم که مقامات کشور از همکارى با ظالمان دست بردارند.

وی گفت، دعوت از احمدى نژاد قطعا پیامی اشتباه از سوی کشور ما برای مردم آفریقا و بقیه جهان است. احمدى نژاد فردی است که ارزشهاى حقوق بشر را نادیده مى گیرد. وى در کشورش به عنوان یک خشونت طلب، پایمال کننده حقوق انسانی و جلاد مخالفان شهرت یافته است.

مورگان چانگرای افزود، دعوت از مرد مستبد رژیم حاکم بر ایران به یک اجتماع سرمایه گذارى مانند دعوت از پشه براى درمان مالاریا است. سفر این فرد به کشور ما نه تنها توهینى به مردم زیمبابوه، بلکه توهینى آشکار به مردم مظلوم ایران است.

خاک برسرتون
دیگه زیمبابوه هم بهتون میگه ظالم
۰۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۹:۰۹ حجت قادرپناه به -
الحمدلله مورگان چانگرای هم به صف حمایت کنندگاه از شما پیوست
بگردید شاید طرفای مغلستان یا نامیبیا یا اریتره هم کسانی باشند که تحویلتان بگیرند!
کاسپینتان که مسافر تلاویو شد ببینیم چانگرایتان سر در آخر کدام حکومت دارد

مرده ی اسمش هستم چانگرای
سلام ما را هم به ایشان برسانید
1-همین احمدی نژاد لات و لوت شما افتخارش اینه که رفته به این کشور پس در حال حاضر همینا دارن شما رو تحویل میگیرن-دلم واستون میسوزه که این همه خرج میکنین که اینجاها راتون بدن بعدشم اینجوری بهتون میگن ظالم
2-لطف کنید اسم افراد رو مورد تمسخر قرار ندید
3-تازه یه خبر تازه هم واست دارم که باید باشنیدنش بال دربیاری-میدونستی رهبرکره شمالی(یکی از قصی القلب ترین دیکتاتور های تاریخ بشریت)قراره بیاد باهاتون دیدارکنه-احتمالا همین رهبرکمونیست قراره با آقاتون دیدار هم بکنه-چه شود!-رهبر مسلمین جهان(!)با رهبر کمونیست های کره شمالی دیدار میکنه
4-نامه ی چهارم نوری زاد به خامنه ای رو بخون و بعد اظهار نظر کن
5-در ضمن ما به حمایت هیچ خارجی دل نبستیم-افتخار ما اینه که اکثریت مراجع عظام تقلید با شما و کثافت کاری هاتون مخالفن-حتی آیت الله مجتبی شیرازی به طور علنی خامنه ای رو کافر خونده-تواینترنت هم فیلمش هست
تو وبلاگ سینا عزیزی مطالب جالبی رو راجع به حکومت کره شمالی تو کامنت ها نوشتم
به همتون توصیه اکید دارم که مطالعه کنید.
۰۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۳:۱۱ کاپیتان هادوک
راستی یه سوالی استاد..شما چه نوع میسیقی گوش میدین؟
چه ضد حالی! اینجا هم که جرس هست!
ما افتخارمون اینه که پرت ترین کشورهای افریقا و امریکای جنوبی با ما دوسته! این حرف شعار نیست، کسی که غیر از این فکر می کنه هنوز ما رو نشناخته... بزرگترین ضعف مخالفان ما اینه که تحلیله درستی از ما ندارن و حقیقتا توانایی شناخت ما رو ندارن
۰۴ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۵۹ حسام در پاسخ به جرس
ان شا الله، اجرکم عند الاسرائیل محفوظه!

می بینمت که چند وقت بعد داری با لیونی فالوده می خوری، اون هم تو حیفا!
این که رژیم صهیونیستی رو به ما ربط میدی فحش نیست؟
این بار هم که بهم گفتی متوهم
باز هم اشکال نداره می بخشمت
سلام . جناب نیرهدی قسمت نظرات را از این بحث های کم قیمت و بی تفکر بعضی ، پاک کنید... وقتی چنین نظراتی هست یعنی فطرت و فکرت هردو مرده اند


علما درباره ی پدیده ی شناخت بحث ها و نظرهای گوناگونی دارند، که یکی از آنها این است که خود شئی، خودش را معرفی و عرضه کند، تا دیگری به او علم پیدا کند، یعنی خود شئی معرف خود باشد و من از این جهت نظر بعضی دوستان را خیلی دوست دارم، چون بیانگر سطح اندیشه و تحلیلشان است و باعث شناخت می شود!
کما این که بیان ما نشان دهنده ی اندیشه و تحلیل ماست.
be name khoda
salam taha
khub neveshti, chon hagh neveshti

ye hessi behem mige jaras ba ye esme dige ham inja minevise!!! nemidunam chera

ya ALI
سلام.
بیش‌تر حرفی که می‌زنم، مخاطب‌ش آقا/خانم جرس هستند.

اولین بحث، بحث فرق بین توهین، انتقاد و تخریب هست. اولاً به نظر ما توهین به هیچ‌کسی، چه ره‌بر چه غیر ره‌بر مجاز نیست. چون کلاً توهین کار زشتی‌ه. از انتقاد کاملاً استقبال می‌کنیم و اون رو مساوی تخریب نمی‌دونیم.
مثلاً اگر کسی شروع به انتقاد کرد، سریع نگید این مخالف نظام هست و با ما هست و سبزه. خیلی انتقاد به نظام وارده، و من خودم هم کلی انتقاد دارم حتی از ره‌بری کلی نقد دارم ولی طرف‌دار جنبش سبز هم نیستم.

بحث بعدی سؤالی‌ه که ذهنم رو مشغول کرده. شما (جرس) گفتید که اکثر مراجع عظام با شما هستند. می‌شه حداقل اسم 10 نفر از اون‌ها رو با سند (یعنی لینکی که توش حرفی از اون‌ها رو آورده باشه که طرف‌دار جنبش سبز هستند یا حداقل کنایه زده باشند) بیارید؟ خیلی ممنون می‌شم.

چند تا سؤال دیگه دارم که بعداً مطرح می‌کنم (الآن وقت نمی‌شه!)
سلام خدمت آقای رامین
گفتین :"اولاً به نظر ما توهین به هیچ‌کسی، چه ره‌بر چه غیر ره‌بر مجاز نیست. چون کلاً توهین کار زشتی‌ه. از انتقاد کاملاً استقبال می‌کنیم و اون رو مساوی تخریب نمی‌دونیم."
اگر اینجوری باشه که خیلی خوبه-والا ما توبیشتر وبلگای دوستانتون جز فحش و توهین چیز دیگه ای نصیبمون نمیشه-چنان دوستانتون به ما و کسایی که متعلق به جنبش سبز هستند توهین و فحاشی میکنند که نگو-استقبال کردنتون از انتقاد رو هم در 50 شلاقی که به کمر نوری زاد خواهید نواخت داریم می بینم و حظ معنوی خاصی میبریم!!!
بگذریم
اولا باید بگم جنبش سبز یه جنبش آزادی خواهانه است و ربطی به نتیجه انتخابات نداره-ثانیا شما فکر می کنید جنبش سبز میخواد بیاد و نظام رو نابود کنه-ولب اینطور نیست- ما به نظام انتقاداتی داریم و می خوایم که اشکالات این نظام اصلاح بشه ولی جواب ما رو با باتون و تجاوز و زندان و شلاق و امثالهم دادند-ولی باز هم میگم این جنبش نمیخواد انقلاب کنه-در یک کلام میخواد این نظام رو از انحصار یه عده ی خاص در بیاره و به مردم که صاحبان حقیقی اون هستند بده
در مورد مراجع هم در کامنت بعدی توضیح میدم...
ادامه....
اولا باید بگم منظورم از اینکه مراجع با کثافت کاری های شما مخالفند این نیست که گفته باشند ما متعلق به جنبش سبز هستند! منظورم اینه که اختلاف نظر با گروه حاکم دارند
ویا در زمان حیاتشون داشتند و نکته مهم اینه که اونها اعلم مراجع بودند یعنی از لحاظ علمی رهبر شما و طرفدارانش در برابر علمشون هیچ بودند-حالا اسامیشون:
1-آیت الله منتظری:فکر می کنم معرف حضور باشه! و لازم به توضیح بیشتر نباشه
2-آیت الله محمد شیرازی:اگر بخوام راجع به ایشون و مقام علمیشون و دوره 30 ساله ی حصرشون در این حکومت و سوزانده شدن کتابهاشون و رفتار وحشیانه ی حکومت با ایشون صحبت کنم چندین تا کتاب میشه-جالبه بدونین جنازه ایشون رو حکومت بدور از شان مراجع در قسمت زنانه حرم حضرت معصومه بدون سنگ قبر بدون اجازه ی خانوادش دفن کردند(به سایت های realislam.org.uk ,m-shirazi.blogfa.comمراجعه کنید)
اسامی بقیه مراجع منتقد حکومت رو بدون توضیح میگم چون جانمیشه
3-آیت الله شریعتمداری
4-آیت الله صادقی تهرانی 5- آیت الله حسن طباطبایی قمی 6-آیت الله صادق شیرازی 7-آیت الله مجتبی شیرازی 8-آیت الله وحید خراسانی 9-آیت الله بیات زنجانی 10- آیت الله کاظمینی بروجردی
۰۴ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۳:۲۹ نیرهدی در پاسخ به جرس
در صلاحیت و دانش فقهی آقای منتظری شکی نیست، و البته در بینش سیاسی ایشان شک بسیار هست!
و همین طور آقای شریعتمداری!

آیت خدا حضرت شیخ یوسف صانعی را از یاد بردید، که در دانش فقهی ایشان شک است. منظورم اعلمیت است.

از حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی، این نابغه ی این روزهای حوزه ی علمیه نام بردید، که هیچ کس در حوزه در علم ایشان تردید ندارد، اما نمی دانم چه طور ایشان را منصوب به خود کردید؟!
بنده از ارادت مندان به ایشان هستم و به این ارادت افتخار می کنم، اما مگر سکوت و در میان جمع سخن نگفتن به معنی همراهی است؟ ای کاش سخنان ایشان درباره رهبر معظم انقلاب و گریه های ایشان و دعای خیر برای حضرتش را می شنیدید، که اگر می شنیدید، این چنین بی پروا به ساحت قدسی این عالم ربانی دروغ نمی بستید! در عجبم از این انتصاب، که می دانم آقای وحید را سخت می رنجاند!
دیگر این مراجع عظام تقلید(!) را حتی اسمشان را هم نشنیده بودم،!
الحمدلله این فتنه چه قدر برای ما مرجع تولید کرد!
دیگه واقعا از این بحثا خسته شدم
سرو کله زدن با افرادی که ادعای دانستن همه چیز رو دارند ولی... واقعا دردآوره!
من نگفتم آقای وحید طرفدارماست-ایشون طرفدار شما هم نیست- اصلا مراجع در مسایل سیاسی کمتر اطهار نظر می کنند-بحث من اینه که ایشون هم به بعضی کارهای حاکمیت نقدهایی دارند و قبول دارم که نسبت به بقیه افرادی که ذکر کردم خیلی کمتر وارد اینجور بحثا میشن-البته ایشون جدیدا با تعدادی از خانواده های زندانی های سیاسی که شما آنها رو مهدورالدم و منافق و ... میدونید دیدار کردند-راجع به آیت الله منتظری هم ایشون گفتن که دوستی پنجاه ساله باهاشون دارند(همونی که شما بهش میگین ساده لوح و ...)یعنی ایشون با یه فرد ساده لوح دوستی پنجاه ساله برقرار کرده!-ضمنا ایشون به ولایت فقیه هم گویا معتقد نیست
اتفاقا ما هم برای همه ی شما و رهبرتون دعای خیر می کنیم-ما هم میخوایم شما از راه اشتباهی که در پیش گرفتید بیاین بیرون-
در مورد اون مراجعی که اسمشون رو نشنیدین باید بگم من هم تا 6-7 ماه پیش از بودن این افراد اطلاعی نداشتم و ضمنا باید بگم قرار نیست شما همه مراجع عظام رو بشناسین-اشتباه بزرگ شما هم دقیقا همینه که فکر میکنین از همه چیز مطلعید
ضمنا بدونید که روز قیامت باید به این مراجعی که بهشون توهین کردی و گفتی که بخاطر فتنه تولید شدند جواب پس بدی
ای کاش اینقدر شعور داشتی که اول راجع به جیزایی که گفتم تحقیق میکردی بعد به این مراجع توهین می کردی
۰۵ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۱۱ نیرهدی در پاسخ به جرس
بنده عبارت زیر را از فرمایشات شما چند کامنت بالاتر می آورم:
"در ضمن ما به حمایت هیچ خارجی دل نبستیم-افتخار ما اینه که اکثریت مراجع عظام تقلید با شما و کثافت کاری هاتون مخالفن"
و عبارت زیر را از کامنت اخیرتان:
"من نگفتم آقای وحید طرفدارماست-ایشون طرفدار شما هم نیست- اصلا مراجع در مسایل سیاسی کمتر اطهار نظر می کنند-بحث من اینه که ایشون هم به بعضی کارهای حاکمیت نقدهایی دارند و قبول دارم که نسبت به بقیه افرادی که ذکر کردم خیلی کمتر وارد اینجور بحثا میشن"

فکر می کنم، همین دو نقل قول از کلام شما، بسیار راه گشا و نمایاننده حقیقت گفتار شما هست!
از ترس آن که مبادا به شما یا مراجع عظام تقلیدتان (!) توهین شود، دیگر هیچ نمی نویسم.
چون زیاده تک تک میگم
اول راجع به رفتارهایی که با آیت الله محمد شیرازی شد :
مطمئنا اگر من اینجا مطالبی رو بنویسم شما باورتون نمیشه پس بهتره به سایت realislam.org.uk مراجعه کنید و اگر زبانتون خوب باشه خودتون میتونید ببینید ایشون که بودند و چه برسر ایشون اومد.ضمنا عکس های دزدیده شدن جسد ایشون و نحوه ی انجام اون توسط نیروهای اطلاعات و فیلم های مربوطه رو ببینید
یه سایت دیگه هم هست m-shirazi.blogfa.com که مطالب مفید دیگری رو هم بهش اشاره کرده
باز هم میگم مطلب در این باره خیلی زیاده- به نظر من شما اول برین این سایت رو ببینید و کامل بخونیدش و عکس هاش رو ببینید-بعدا اگر تائید شد که من راست گفته بودم مطالب بعدی رو راجع به دیگر مراجع می گم.
باز هم میگم برای تک تک مواردی که گفتم تکرار می کنم تک تک مواردی که گفتم با جزئیات کامل سند دارم
http://www.real-islam.org.uk/
من m-shirazi.blogfa.com را خواندم و فقط تکرار ادعاهای شما را در آن یافتم، سندی ندیدم! همان ادعاهای کذب باز هم تکرار شده بود!

ما وقتی برای شما دلیل می آوریم از گفته ها و مستنداتی که شما قبول دارید دلیل اقامه می کنیم و شما ...

راستی یک نکته ای: مگر شما به برابری زن و مرد اعتقاد ندارید؟! پس چرا دفن شدن در قسمت زنانه را توهین تلقی می کنید؟!!!!!
یا خدا
اینکه باید جنگید بعد خداوند متعال سمت و سوی آن مشخص کند منطقی به نظر نمیرسد چونکه خداوند سمت و سوی نمیدهد در بهترین حالت نصرت میدهد. شما اینجا مغلطه فرمودید که وعده نصرت قرآن را تفسیر به مشخص کردن سمت و سو نمودید. " اذن للذین یقاتلون بانهم ظلموا وان الله علی نصرهم لقدیر" البته شخصا فکر میکنم اینهم به دلیل آن است که برای شما ذات جنگ مهم است نه نتیجه و هدف آن!! برای همین به جنگ بر میخیزید و تفکر و درست و غلط بودن سمت و سوی آن را به خدا واگذار میکنید. در جنگ احد پیامبر حتی در مورد نوع قتال و دفاع مشورت کرد و روش نادوست داشتنی را به اصرار مسلمین برگزید. زیرا که به فکر و مشورت هرچند غلط دیگران اهمیت میداد. " کذالک یجعل الله الرجس علی الذین لا یعقلون " هزار دلیل و آیه میتوان نشان داد که تفکر و انتخاب راه و شناخت درست از همه چیز مهم تر است نه صرفا قتال و جنگ .


سخنم مستند بر این آیه ی شریفه بود:"قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى ثُمَّ تَتَفَکَّرُوا" به این معنی:"بگو:شما را تنها به یک چیز اندرز می‌دهم، و آن اینکه: دو نفر دو نفر یا یک نفر یک نفر برای خدا قیام کنید، سپس بیندیشید" آیه می فرماید سپس بی اندیشید، یعنی نفس قیام مقدم بر تفکر پیرامون آن است!
من هیچ وقت تعقل را نفی نکردم، معتقدم خود تفکر هم از ابزار استرحام است!
من اون جمله ی اولم که گفتم" -افتخار ما اینه که اکثریت مراجع عظام تقلید با شما و کثافت کاری هاتون مخالفن" رو با جمله ی زیر عوض می کنم و ضمنا معذرت خواهی میکنم از دوستان
"این نظام با برخورد های خشن و ظالمانه ای که با مراجع عظامی چون منتظری و شریعتمداری و شیرازی و طباطبایی و صانعی و دستغیب کرد اون هم به صرف مخالفت با روش اداره ی حکومت پلیدی خودش رو بر ما ثابت کرده و این لکه ی ننگ از دامن این رژیم سفاک پاک نخواهد شد-با توجه به این برخوردها انتظار دیگری نداریم که جوانان این مملکت رو دسته دسته بفرسته سینه قبرستون و خونواده هاشون رو حتی از برگزاری مراسم منع کنه"
یکبار دیگه هم از اون جمله ی اولی که بکار بردم عذرخواهی می کنم ولی این رو هم بگم که من در اونجا گفتم که این مراجع با کثافت کاریهاتون مخالفن و نگفتم با ما یا شما هستند
ضمنا آقای نیرهدی!
ما که میدونیم به نظر شما حتما مرجع باید مثل نوری همدانی باشه که شان مرجعیت رو در حد یک شیپورچی بیاره پایین
ضمناسلام ما رو به کوثرخانوم(رهبرتون) برسونید!!


آیه شریفه ی " انا اعطیناک الکوثر" خطاب به پیامبر نازل شده و منظور از کوثر در این آیه همه ی ائمه(ع) هستند. این را من نه به پای توهین به ائمه که به جهالت شما منصوب می کنم. از شما انتظار دیگری نیست!
عبارت "کوثرخانوم(رهبرتون)" توهین نیست؟! البته از شما انتظار دیگری نیست!
ببخشید آقای دستغیب کی مرجع شد؟!!!! می دانید که این دستغیب که شما سنگش را به سینه می زنید، خواهرزاده ی آن دستغیب معروف است. البته بعید است این را بدانید و از شما غیر از این انتظاری نیست!
الحمدلله که شما علم غیب دارید و نظر ما را بدون این که بیان کنیم، می فهمید به هر حال این هم کرامتی است که خدا فقط به عرفای خاصش و البته به شما می دهد. البته از شما انتظار دیگری نیست!
من فکر کردم کم کم داره این‌جا دعوا می‌شه.
ولی یه چیزی. به‌نظرم بحث رو ادامه بدیم بهتره. حداقل توی وبلاگ من!
شما وقتی بحث منطقی نمی توانید انجام دهید، توهین می کنید.
به جای این کارها برای یکی از ادعاهایت دلیل بیاور!
از شما بی منطق تر و بی ادب تر ندیده ام.
فعلا که بعد از 1400 سال برای اولین بار این شما بودید که لقب کوثر که فقط مختص حضرت زهرا(س) و یا بقول شما ائمه اطهار بود رو به رهبرتون نسبت دادید:

خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است

یه دو سه بار دیگه این شعر زیبا رو تکرار کنین!!
ضمنا از 1400 سال پیش شیعیان مولای خود رو حضرت علی میدونستند ولی الان به برکت دولت فخیمه! این لقب هم مصادره شد و به جناب حجت الاسلام خامنه ای رسید

باز هم بگین دلیل و مدرک نیاوردم
لطف کنین یه بار دیگه کامنت هام رو بخونین و به سایت هایی که گفتم مراجعه کنین
یه تعداد مطلب دیگه هم راجع به این موضوعات توی وبلاگ آقا رامین نوشتم.
راستی آقای نیرهدی-شما که میگین فلانی مرجع نیست یا من اصلا نمیشناسمش یا درک و شعور سیاسی نداره من از شما یه سوال دارم
به فرض که همه حرف های شما درست باشه-آیا این رفتارهای زشت مثل پلمب مسجد و حسینیه و حبس خانگی و جلوگیری از تشییع جنازه و دزدیدن جسد حین تشییع جنازه و زندانی کردن تشییع کنندگان و کوبیدن پتک و چکش روی سنگ قبرشون و دفن اونها بدون اجازه ی خانواده شون تو قسمت زنانه ی حرم مجوز شرعی داره یا نه؟یک مورد مشابه رو که ائمه هم این رفتار رو توجیه کرده باشند رو به من بگین لطفا-آقا حسین با شما هم هستم ها!


دروغ، دروغ است؛ حتی اگر هزار بار تکرار شود و از زبان هزار نفر و در هزار رسانه!
آیا برای اثبات هر یک از موارد فوق، تکرار می کنم هر یک از موارد فوق سندی هم دارید؟
امیدوارم از توهینی که به ائمه کرده بودید، پشیمان شده باشید.
من بالأخره آپ کردم!

راستی من کلا پایه‌ام بحث با آقا/خانم جرس رو توی وبلاگ خودم ادامه بدم. چون از محیط این‌جا خوش‌م نمی‌آد!

خدا رو شکر
من فکر میکردم شما هم به این اشعار معتقدید که خوشبختانه گویا اینطور نیست.
اولا من به ائمه توهین نکردم-فقط برای تمسخر این رفتار و این اشعار بود که طرفداران نظام برای توجیه کاراشون از این روشها استفاده میکنند
ثانیا برای تک تک مواردی که گفتم تکرار می کنم تک تک مواردی که گفتم با جزئیات کامل سند دارم شما فقط بگو کدومشو بگم
۰۶ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۴۸ نیرهدی به جرس
لطفا همه رو بگو!
کامنت ها را یک دور خواندیم. از آنجا که دوستان هستند و ما هم نیازی به ورود نمیبینیم (علاقه ای هم نداریم، تازه وقتمان هم ضیق است) تنها به یک جمله بسنده میکنیم:

از کوزه همان برون تراود که در اوست...


این بالایی نه توهین بود و نه تهدید، فرصت بود. ولی فهم کردنش بازیکن فرصت طلب میخواهد.
آقای حسین
لطفا سایت http://www.real-islam.org.uk/ رو که مستندات و عکس ها در اونه ملاحظه بفرمایید.
ضمنا نگید ادعای "کذب" بفرمایید ادعا چون مطمئنا با دیدن عکس ها و مستندات این سایت شرمنده می شین.
شما گفتید دفن جسد در قسمت زنانه ی حرم توهین نیست- من میگم چنین مرجعی رو اگر بدون اجازه ی خانواده اش و بدور از شان مراجع در قسمت زنانه ی حرم دفن کنند توهینه.هیچ ارتباطی هم به برابری زن و مرد نداره
ضمنا خود سایت رسمی آیت الله شیرازی هم در بیانیه ای این مطلبی که الان گفتم رو محکوم کرده و همینطور به زندانی کردن تعدادی از زنان خانواده ی شیرازی رو که چند سال پیش در حرم حضرت معصومه رخ داده بود، اعتراض کرده
یه مطلب دیگه حسین آقا
شما که به این سایت مراجعه کردید فکر میکنم تصویر مقبره ی بدون سنگ قبر ایشون رو که با پتک و چکش آسیب دیده بود رو دیده باشین پس لطفا نگید ادعای کذب مطرح کردم
راستی حسین آقا یه مطلبه دیگه
شما که اینقدر دنبال مستنداتی و حرفای من رو کذب مطرح می کنی برو تو سایت یوتیوب سرچ کن:عاشورای 88 یا 22 بهمن 88 یا 25 خرداد
اینقدر مستند از جنایات دوستان گرام میبینید که حظ می کنید
اگر مشکلی با دانلودشون هم داری بگو تا از دوستام دی وی دی با کیفیتشو بگیرم بهت بدم تو دانشگاه
همین سایت یوتیوب کافیه برای اثبات دروغگویی شما
متاسفانه تو بد دوره ای به فکر دیکتاتوری افتادین
همین اینترنت شما رو رسوا کرده
من پایه‌ام که دی‌وی‌دی رو ببینم چون ما هم دی‌وی‌دی‌ مستندِ جنایاتِ (برخی جنایات) دوستان گرام‌تان داریم!
در ادامه
لطفا آیه و ترجمه و تفسیر معتبر را تا انتهای آیت بخوانید تا ابهام نشود . " ثم تتفکروا ما صاحبکم بمجنون" خطاب ثم تتفکروا به آن است که بیندیشید که صاحب ( همراه) شما دیوانه نیست( منظور حضرت ختمی مرتبت است) . وگرنه معنی آیه به استدلال شما نزدیک نیست. همیشه تفکر مقدم بر عمل است. " ساعتی تفکر از 70 سال عبادت در ارزش افزون است"
جناب رهگذر
خواستم بهتون بگم اون ضربات شلاقی که بر کمر نوری زاد و دیگر نویسندگان و دانشجویان وخبرنگاران این مملکت نواخته میشه، نشون میده که ارزش تفکر برای این افراد چقدره
استاد متون ما می گفت که ان تقومو لله مثنی و فرادی ثم تتفکرو یعنی اینکه من شما رو به یک چیز سفارش می کنم و اون تفکر است..اما یک پیش شرط دارد و اوون هم اینه که تصمیم بگیرید که فقط و فقط برای خدا باشد...مطمئنا تفکر باید مقدم به عمل باشد و گرنه عمل ارزشی ندارد. آخه اگر آدما تفکر نکنن حتما گمراه میشن و ممکنه دنباله روی فرد یا گروهی بشن که نباید و حتی ابزار دست اوون گروه.. حتی به بهانه ی قیام در راه خدا.. مثل خوارج که واقعا بعضیهاشون فکر نمی کردن..در هر صورت شمامطمئنا از من مسلمون ترید و بهتر میدونید..یا علی
۰۲ خرداد ۸۹ ، ۱۳:۲۸ اندیشه روشن
سلام
خداقوت
آری باید کمربنها را بست و ما کمربند بسته ایم تا حسین قدیانی را تکثیر کنیم.
با مطلب
"به کوری چشم سران فتنه "حسین قدیانی" را تکثیر می کنیم"
به روزیم.

خوشحال می شویم سری بزنید.

یاعلی
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۱۲:۲۷ محمد حسین .م
این آداب دانیِ شما واقعا تحسین برانگیز است..!!


یک هفته ای ست که وبلاگتان یک ساله شده..حواستان هست..؟؟!
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۲۲:۵۲ محمد حسین . م
نظرم راچع به پست اخیرتان را اینجا بنویسم ، موردی دارد..؟

نظرم شاید یک جور ناله باشد و شکایت...که بارها شده ..بارها شده به کتابفروشی ای می روم و با تنها یکی دو کتاب ارزان قیمت نازک برمیگردم...که وقتی جلد کتابی که خیلی وقت است دوست دارم بخوانمش ، کتاب "دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد" را می گویم ، می بینم که همین کتابِ نازک که برای اخوی شما حتی دو هزار تومان هم درآمد ندارد قیمتش 4 یا 5 تومان است ، با جلدی معمولی..
اصلا کتاب خواندن برایم سخت شده...قبل تر ها که بچه تر بودم ، هیچ وقت پشت جلدِ کتاب های مورد علاقه ام کلمه های مهمی نداشت برای خواندن و این روزها که اعداد و صفرها تا حدی معنی پیدا کرده اند .. سخت شده..سخت شده پیدا کردن لذت قدیمی کتاب خواندن..


راستش بعد از خواندن پست اخیرتان ، بعد از به یاد آوردن سنگینی کیسه های کتابی که آن روزها می خریدیم ..بعد از به یاد آوردن آن شوق و ذوق توی راه تا رسیدن به خانه ،بعد از به یاد آوردن داد و فریاد مادرم که "یهو همه ش رو امشب نخونی ، بقیه روزها هم روز خداست.." ..بعد از به یاد آور-...
راستش حسودی ام شد به این لذت نابِ خواندن مطالب جدید و پیوسته..
که خسته شده ام از بارها و بارها خواندن کتاب های قدیمی ام..
که جتی خواندن روزنامه ها و مجله های هفتگی..که زیر و رو کردن هر روزه ی کیوسک های روزنامه فروشی هم دیگر لذت ندارد ، که هیچ چیز نمی شود آن هیجانِ بی نظیرِ یک نفس خواندن کتابی نو با کلماتی نو ...

راستش را می خواهید..؟
خیلی حسودی ام می شود...!
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۲۳:۰۰ محمد حسین .م
یادم هست یک ساعت پیش آمدم اینجا و "دو" نظر گذاشتم ، یکی همین بالایی و دیگری حاوی یک پیشنهاد کوچک.....!

آقا سید، یک بله ای ..خیری..دو نقطه ای..سه نقطه ای..چیزی می گذاشتید پای این کامنت های طومار مانندِ بنده..!! جای دوری نمی رفت..!!!

...
من باب تمکین گذاشتم این ها را!
۲۲ اسفند ۸۹ ، ۲۳:۰۳ محمد حسین . م
نام کتاب "دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد" را آوردم چون قیمتش را خوب یادم مانده بود..
و آوردن این نام طرفداری خاصی نبود از کتاب و ابراز علاقه برای خواندن صرفا به خاطر تعریف دیگرانی است که خوانده اند و آدم هایی که اسم وبلاگشان را تغیر داده اند به این اسم و سایت هایی که جزء پرفروش ترین کتاب هایشان ، نام این کتاب را هم گذاشتند آن بالا های فهرست..


برای ترمیم این ذهن حسود لااقل جند کتابی را ذکر کنید ، مثلا با این تیتر که این روزها مد شده : فلان تعداد کتابی که قبل از مرگ باید خوانده باشید..!!
پیشنهادم این است که شما بی خیال این مرگ شوید و چند کتابی بنویسید و پیشنهاد دهید برای قبل از گذر از سالهای اولیه دهه ی سوم زندگی..


جسود شاید ، اما بخیل..؟! امیدوارم که نباشم !
پس ، خانه تان همیشه پُر کتاب !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی