کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۴۱ ب.ظ

ریحانه 2

پیش نویس: تقدیم به ساحت قدسی اش!


سلام ریحانه

چه طوری؟ خوش می­ گذره؟ چه خبر؟

چشمات خوبن؟ سلام برسون خدمتشون.

بگو التماس دعا .

راستی تا یادم نرفته، بگذار برایت تعریف کنم؛

یک بابایی آمده بود و می ­خواست ما را عاشق کنه،

بیچاره خیلی هم زحمت کشید. بعد از چند بار آمدن

 و رفتن، دلم برایش سوخت، گفتم:

    ((خودت را خسته نکن، دل من صاحب داره!))

 

۸۹/۰۲/۱۰
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۲۰)

سلام
آقا طه ، به کی قسم بخورم قصدم این نبود
فقط می خواستم شما را متوجه کنم آدم های خوبی دور و ورت
هست ، خیلی لازم نیست خودتو اذیت کنی.
قصدم خیر بوده ، لااقل فی نفسه
بعضی وقتا چشماشم برات زیادی ان!
سلام

خواندیم و لذت بردیم!

ما که به مرام شما در این نوشته ها پی نبردیم، حسّاسید، یا لات؟!
اون سایتی که بهتون معرفی کردم رو خوندین ؟
۱۴ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۰:۲۱ کاپیتان هادوک
حالا چرا کوییز...راستی یکی دیگه همزمان با من نظر میده که اون من نیستم.....حالا بگین من کیم؟؟؟من چیم؟؟؟اون کیه؟؟؟این چیه؟؟؟
سیلام
به به
کلا چه وبلاگ قشنگی دارید
جناب دختر باز عرزشی

واسه مهریه بگو یک عدد باتوم به همراه عکس ضحاک ماردوش و یک آیینه و شمعدان بیشتر نداریم
از جمله سوابقتم بگو در راه ولایت چاقوکشی می کردم و یکی از فتنه گران رو به درک واصل کردم
میخوای بخواه نمی خوای هم بهت تجاوز میکنیم اونم ازنوع ولایی کهریزکی


امیدوارم موفق باشید!
راستی بچه ها گفتن که شما گفتین به "پیش نویس" دقت کنیم...من که چیز خاصی نمیبینم تو پیش نویس...میشه بیشتر توضیح بدین؟
به به. اجب وبلاگی! الان حدود 2 ساعت میشه که اینجا نشستم و دارم نظرات رومیخونم. خدا رو شکر که تکنولوژی هنوز خیلی پیشرفت نکرده مگر نه اینا با تانک و بازوکا از پشت کامپیوتر همدیگه رو میزدن. بابا مگه سرتون درد میکنه؟ البته آقای نیرهدی رو نمی گم چون به اونا تو دانشگاه ستاره نمیدن!
نمی خوام تو کار بزرگتر ها دخالت کنم اما باید بگم که جناب آقای نیرهدی پاسخ هاتون به گروه مخالف فقط و فقط و فقط تحقیر کننده هست و من که پاسخ قانع کننده ای پیدا نکردم (البته در صحبت های اونا هم خیلی حرف قانع کننده پیدا نمیشه اما به نظر من بعضی حرف ها واقعا نیاز به پاسخ داره و با بی اعتنایی فقط کار بدتر میشه!) البته بازم به من چه! من هم جونم رو دوست دارم هم نمره فیزیکم رو پس زیادی حرف نمی زنم!!!
در ضمن از اونجایی که دیدم به رمز گشایی علاقه دارید گفتم که یه اسمی بذارم که چالش بر انگیز باشه البته فکر نمی کنم خیلی کاره سختی باشه فقط به یک عدد لیست کلاس 103 نیاز دارید!
راستی آقا جدی جدی هفته بعد چند زنگ فیزیک داریم؟ انشاا... بعد از ظهر که نباید بمونیم؟
جدی جدی خیلی شاگردات به تمرین اضافه نیاز دارن طه جان. اینا از من و تو بیش‌تر این‌جا هستن.
آقای نیرهدی
اون سایتی که بهتون معرفی کردم رو خوندین ؟
عکس هاش رو دیدی؟
دیدی دروغ نمی گم؟
یا فقط می خواستین ما رو سرکار بذارین؟
مگه خودتون نبودین که می گفتین سند حرفام کجاست؟
حالا هم که بهت معرفی کردیم صدات درنمیاد؟
فقط بلدین فحش بدین دیگه؟
حالا حرفی هم واسه گفتن داری یا نه؟

سلام
متاسفانه خیر تنونستم سر بزنم.
این روزها خیلی سرم شلوغ است شما دعا کنید وقتم کمی آزاد شود، چشم حتما نگاه می کنم و نظرم رو عرض می کنم.
۱۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۴:۲۴ کاپیتان هادوک
باشه دیگه...پس نظرای منو پاک میکنی آقا طه...
طه تبریک می‌گم دخترباز هم شدی.

مهریه‌ی خانم رو 1000 تا ساندیس و 1000 تا تی‌تاب قرار بده، با نی‌ِ اضافه تا بکنید در چشم هر آن‌که نتواند دید!!!

این روزها دیگر کم مانده که زیر فشار له شوم!

شما گزینه را پیدا کن، به جای 1000 تا، 10000 ساندیس و تی تاب مهر می کنم!
۱۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۳:۰۶ آناهیتا مهرپور
سلام ... تعریفتونو زیاد شنیدم ... زیاد !
خوش حالم که یافتم وبلاگ تون رو ... این که از کجا ... هم بماند ... باشگاهی هاش زود همی یابند ... .
راستی ... یه سوال لگه کسی بخواد دلی فیزیک بخونه ... یعنی فیزیک + رشته انسانی چه کتابی واقعا راه گشاس براش ؟
تا بعد ...
به زیر و رو کردن وبتان مشغولیم ... .


خدمتتان عرض کنم که:
1- فیزیک فهمیدن بدون ریاضیاتِ سخت، عملا بی معنی است. اول باید حساب دیفرانسیل و ... یاد بگیرید! اما علی الحساب:
2- جزء و کل نوشته ی هایزنبرگ خوب است
3- دیدگاه فلسفی فیزیک دانان معاصر نوشته ی دکتر گلشنی خوب است.
4- حتما شوخی میکنید آقای فاینمن نوشته ی فاینمن خوب است.
5- قرآن و علوم طبیعی نوشته ی دکتر گلشنی خوب است.
6- feynman lectures on physics اگر حوصله داشته باشید و زبانتان خوب باشد خوب است.
7- اگر بعدا چیزی خاطرم آمد احتمالا اضافه کنم
8- به وبلاگتون هم سر زدم
سلام
از خودت مطلب عاشقانه در میکنی؟
فکر کردی اینجوری زن پیدا میکنی؟!!!
کور خوندی!

آخرش هم من و شما باید بریم پشت شهرداری زن بگیریم!!!


لا اله الا الله !!!
بگذار رازت پیش ما محفوظ بماند که ...
... رها کنم!
۲۱ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۲:۲۹ آناهیتا مهرپور
1 . دیفرانسیل خوندنه سخت نیست ... تابستون بشه رو چشم ! از بابا میخوام از 1 ریاضی اول بگه تا ... ! دیفرانسیل و انتگرال و هندسه ی تحلیلی !
البته خودم احتمال رو از همه بیشتر دوست دارم !
2 . برای دو تا شش کلی ممنونم ! حالا مانده خواندن این ها + فلسفه ی اسلامی + ادبیات ! ( جمعیه در نوع خودش عجب ! ) .
3 . یک توضیح برای آمدن به سمت فیزیک : علمی است بسیار جاری ... در همه ی وجوه حیات ! و در عین حال ذهن آدمی رو به فکر وا میداره ... فیزیک و شیمی رو به این دلیل دوست دارم ... و این که قرار نیست منی که ادبیات می خونم از فیزیک یا هر علمی چیزی حالیم نشه ... یک آشنایی نسبی بسیار لازمه .
4 . قدم رنجه فرمودید ... سپاس گزار لطفتان م .
5 . یک توصیه : " او نویسی " از جلیل صفربیگی را اگر نخواندید بخوانید ... . مجموعه رباعی است با مایه هایی از دل هر که دوست دار " ریحانه النبی " و فرزندان عزیز ش .
6 . موفق باشید ... .
۱۶ مرداد ۸۹ ، ۱۶:۱۹ آبی تر از آسمان
واقعا در زندگی شما راحله ای وجود داره ... با چشم های نازش که هرشب تصورش می کنم ؟
خوش به حالتون که شاید خودشونو دیدید ؛ چشماشو می گم .

قصه, قصه است حتی اگر در فاطمیه نوشته شود, چهار ماه بعد از محرم!

و اگر قرار باشد شخصیت همه قصه ها حقیقی باشند که دیگر قصه معنا ندارد!
۲۴ مرداد ۸۹ ، ۱۷:۱۰ معترض بینام
آخرین برگه ی جزوه ی الم÷یاد !!!!!! یعنی چی خدا می دونه
یا علی
۳۱ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۴۴ آبی تر از آسمان
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی