کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۶:۲۳ ب.ظ

أین امّی؟

این وبلاگ تا چند روز عزادار است!

واقعاً مادرم کجاست؟

شما نمی دانید؟ 


۸۹/۰۲/۲۵
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۱۰)

غم دارد مادر نباشد ، اما غم بزرگ تر روزی است که ندا دهند : این الفاطمیون..؟ و ما نباشیم..


ان شا الله خدا نیاورد آن روز را!
تو ببخشا که اگر صورت من نیلی نیست
پلک سالم دارم
پهلو و بازو من بی درد است
لیک چشمانم اگر بهر تو گریان نشود نامرد است...
السلام علیک یا فاطمه زهرا

بنده هم تسلیت عرض می کنم این ایام را!
الله اکبر شما آقای نیر هدی و این حرف ها. آقای نیر هدی و شعر و ؟؟؟
اصلا بهتون نمی آد.
پ.ن.:آخر خودتون آدرس ندادید بچه های کلاستون آدرس دادن باشه دیگه
در ضمن خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنید.
بنده هم تسلیت می گم.
من فکر می کنم باید مادرت( یا بهتر بگم مادرمون) تو قلبته باشه که فکر می کنم تو قلب تو هست....
این جوری هیچ کس نمی تونه ازت بگیردش.
حیف که تو قلب من هزار تا چیز دیگم هست..
به نظرم خدا خیلی تورو دوست داره...
البته نگفتم:
ایرانی هستم.
دلم برای ای جرس تنگ شده ها!


من هم همین طور!
برادر! مطلب جدید آپ نمی کنی؟
۰۳ خرداد ۸۹ ، ۲۳:۰۵ محمد هفتی ها
اقا طاها اگه عضو تیم دانشکده ای پس چرا نمیای بازی کنی از مکانیک باختیم اساسی
بابا تو کی ها میای دانشگاه اصلا نیستی
اردوی ورودی ها رو یادته بعد از اون دیگه ندیدمت
راستی این حسین قدیانی چه چیز جذابی داره ؟؟!!!
:)


داداش من سرم خیلی شلوغه! کسی هم خبرم نکرد برای بازی!
برای بازی بعدی حتما به من بگید، ان شا الله میام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی