کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

بسم الله الرحمن الرحیم 

ملت شریف و بزرگ ایران؛
 
از آن رو که رسانه های استکباری همچون همیشه عزم بر بایکوت خبری صدای انقلابی شما کرده اند، ما بر خود دیدیم تا به عنوان کوچکترین قطرات از این دریای عظیم، به خروش آمده و با فریادی رسا از اقدام انقلابی امروز فرزندان شما در مجلس شورای اسلامی قدردانی کنیم!
 
متاسفانه در این چند ماه اخیر شاهد آن بودیم که عده ای از رجال سیاسی کشور، عرصه جهاد سیاسی را با نیرنگ و فریب تصاحب کرده و آن را دستاویزی برای قدرت طلبی تازه به دوران رسیده ها، نوکیسگان و « کوچک زادگان سیاسی » نموده اند. آنها می خواستند طی یک سلسله اقدامات سیاسی، دانشجویان و اساتید مظلوم دانشگاه آزاد اسلامی را از تیم مدیریتی توانمند و با تدبیر کنونی محروم کنند و سکان هدایت « بزرگترین دانشگاه جهان اسلام» را به دست هم قطاران سیاسی خود بسپارند!
 
باید بگوییم که ما، به نمایندگی از همه دانشجویان این مرز و بوم اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی را در این باره اقداماتی نابجا، غیر اخلاقی و کاملا جناحی دانسته و همان طور که یکی از مقامات بلندپایه نظام فرموده اند معتقدیم « این تخریب ها به جهت رقابت و حسادت است. »
 
چه کسی است که نداند دانشگاه آزاد اسلامی، آزاد از همه ی بازی های جناحی و به دنبال تربیت دانشجویانی متعهد به اسلام ناب محمدی است؟ و صد البته سند آشکار این مدعا، برخی نمایندگان شریف شما مردم انقلابی در مجلس هستند که بعضا دانشجو، برخی فارغ التحصیل و برخی دیگر نیز از اساتید و اعضای محترم هیأت علمی این دانشگاه اسلامی می باشند

براستی که امروز، همه معاندان فهمیدند که « برخی موذی گری ها نسبت به حرکت اساسی دانشگاه آزاد شکست خواهد خورد. »
 
و اما سخنی با منتخبین ملت؛
 
بدانید که امروز دانشگاه آزاد و مساله وقف آن، تنگه احد انقلاب اسلامی است. شما امروز نشان دادید که بسیار راسخ تر از اصحاب پیغمبر خدا(ص)، پای انقلاب و ولایت ایستاده اید و هرچه هم غنایم از این جناح و آن جناح به شما پیشنهاد شود خللی در اراده پولادین شما در دفاع از آرمان های انقلاب ایجاد نخواهد شد!
 
ممکن است شورای نگهبان بخواهد با مصوبه شما سیاسی برخورد کرده و آن را مخالف شرع یا قانون اساسی بداند؛ اما چه باک که پایمردی شما بر این تصمیم ارزشی، مصوبه تاریخی مجلس را به واحد تشخیص مصلحت دانشگاه آزاد خواهد فرستاد و آن جا دیگر هیچ کس از برخورد سیاسی با مصوبه های انقلابی مجلس در حمایت از مستضعفین نگرانی نخواهد داشت.
 
از شما تقاضا داریم نام آن چهل و هفت نماینده ی اصولگرا نما را که به این قانون انقلابی و تضمین کننده عدالت اجتماعی رأی منفی دادند، منتشر کرده و مقدمات اخراج آن ها را از خانه ملت فراهم نمایید؛ چرا که « به نظر ما و همه دلسوزان انقلاب اسلامی » چنین افرادی صلاحیت حضور در خانه ملت را ندارند!
 
در آخر باید اعتراف کنیم که هرچند دوران دانشجویی زمانه آرمانخواهی است، اما ما دانشجویان به این روحیه آرمان گرایانه شما نمایندگان ملت غبطه خورده و آرزوی رسیدن به چنین جایگاه شایسته ای را برای انجام وظایف انقلابی از این دست در سر می پرورانیم . به راستی شما که در روزهای اول ثبت نام برای اعزام به غزه پیش قدم شده و نشان دادید که در راه تحقق ارزش های انسانی چقدر راحت حاضرید از جان خود بگذرید، الگوی شایسته ای برای ما دانشجویان هستید.
 
کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون

 

۸۹/۰۴/۰۱
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۱۴)

۰۱ تیر ۸۹ ، ۰۳:۱۸ مدیریت سایت دانلود سی تی
سلام دوست عزیز
خسته نباشید برای شما آرزوی موفقیت داریم.
در صورت تمایل به تبادل لینک با ما لطفاً ابتدا ما را با نام :

دانلود سی تی - بزرگترین سایت دانلود فارسی زبان

لینک نمایید و سپس وارد صفحه زیر شده:

http://links.download30t.com

و لینک خود را وارد کنید تا به صورت خودکار لینک شما فعال گردد.
دقت بفرمایید از آنجایی که اینکار به صورت تمام خودکار انجام می پذیرد اگر لینک ما در وبلاگ شما نباشد لینک شما فعال نخواهد شد و فقط در صورت بودن لینک ما در وبلاگ شما لینک شما نیز فعال خواهد شد.
پس از پایان کار در همان صفحه میتوانید لینک خود را مشاهده بفرمایید که در سیستم تبادل لینک ما ثبت گردیده است.

با تشکر
مدیریت سایت دانلود سی تی


همین طور وایسید تا لینکتون کنم!
با طرح خیلی حال کردم!
۰۲ تیر ۸۹ ، ۱۵:۰۴ میثم زعفرانی
نمایندگان اصولگرا جاسبی گرا هستند.
خدا همه شان را لعنت کند
خون به دل آقا می کنند
آن از مجلس ششم و این هم از مجلس هشتم
علی لعنت الله علی القوم الظالمین
خدا همه ی ظالمین را لعنت کند!
جناب نیر هدی سلام
اگه میشه به اون ذوق و قریحه دوباره فشار بیارید تا مطالب زیبایی مثل "خداحافظ راحله" بنویسید
ارادتمند شما
مرآت
التماس دعا

دعا کنید!
یک چیزی در دست نوشتن دارم

یا علی
سلام.
به ما سر بزن.
یاحق
یاش تا صبح دولتت بدمد . چقدر فشاز میارین به خودت
۱۲ مرداد ۸۹ ، ۱۳:۳۴ میثم زعفرانی
سلام
بابا مطلب بنویسید دیگه!
خوبین استاد؟؟ چه خبر؟ از الان بگم من بی خبرم..
طه جان! به خوب جایی زدی؛ منتخبین ملت. این قوم چهار سال بلکه هم چند تا چهار سال میرن اون تو و در رو میبندن و ... آخرش هم از ترس ترکیدن شکمشون یا یه کمی پایین تر، میان بیرون میرن یه جای دیگه ای در رو میبندن و ... (البته بلا نسبت چندتاشون). اینا طی سالها هر چیزی دلشون میخواد میخورن و یه نفر هم پیدا نمیشه بهشون بگه بالای چشمتون جیز. آخر سر هم با یک رزومه بالا بلند از اونجا میان بیرون و میرن یه جای دیگه میشن مشاور و از این چیزا. نه که کار اجرایی هم نکردن کسی پیدا نمیشه به یه جاییسون گیر بده. خلاصه اش اینکه بعضی وقتها نمیدونم چی میشه که میشن سرباز ملت و امام و فقط جبهه اش پشت جبهه بلکه 100کیلومتر در عمق خاک خودیه.
آقا من توانش رو دارم تا صبح به این ارذل و اوباش فحش بدم ولی چون کسی توان خوندنش رو نداره بیخیال، اما شما اگه تونستی و وقت کردی و برو زیر یه خمشون.
ویدیوکامل سنگسار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
http://www.youtube.com/watch?v=6i3zQynaOLU
سلام دوست وبلاگ نویس من




-------------------------------------
_______دعوت نامه_______
--------------------------------------



دومین ___________دومین
دومین قسمت از داستان واقعی شکست عشقی 666کوچولو نوشته شد
عجله کنید
----------------------عجله کنید
---------------------------------------عجله کنید
---------------------------------------------------------عجله کنید
حس نمی کنید یکم بنویسید خوب باشه ؟ ...
نکنه جدی جدی راهی غزه شدین؟!
چشممان به وبلاگ خشکید!!!
۲۳ دی ۸۹ ، ۱۷:۲۱ یکی از شاگردای قدیمتون
سلام.
آقا یاد قدیما یه سر بیاین مدرسه البته اگه وقت داشتین بالاخره سوپر استار شدین و ... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی