کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۵۱ ب.ظ

ریحانه

هفته ی دفاع مقدس است، تقدیم به همه ی آن هایی که رفقایشان را در هور جا گذاشتند،و تقدیم به مادرانشان!


سلام ریحانه !

((این­ها علائم جنون است.)) دکتر این طور می­ گفت.

بیچاره مادرم تا خانه فقط گریه کرد. آن­قدر گریه کرد تا آخر مجبور شدم

به او قول بدهم. به او قول بدهم که دیگر شب تا صبح در اتاقم راه نروم.

نزدیک سحر با صدای فریاد و گریه­ ام از خواب بیدارش نکنم. صبح­ها صبحانه

بخورم، ظهر­ها ناهار و شب­ها شام. دو ساعت به بوته­ ی یاس ِ گوشه­ ی حیاط

زل نزنم و نوازشش نکنم. نزدیک غروب لبه­ ی پنجره ننشینم و بی­صدا گریه نکنم.

بی­ اجازه و پابرهنه در صف نان نایستم و . . . 

اما همین که وارد حیاط شدیم و بوی یاس در مشامم پیچید، رفتم گوشه­ ی حیاط

و زل زدم به بوته­ ی یاس و شروع کردم نوازش کردنش.

             بیچاره مادرم،

 . . . از غصه دق کرد و مرد !

۸۹/۰۷/۰۵
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۱۲)

ریحانه ؟ راحله ؟
یک ضمیمه ای بکن به وبلاگت استعاره هایت را!
البته بگم من نمی فهممشان ، سر از ادبیات هم که در نمی آورم دیگه هیچ
با مطلب "حاج همت" بروزم
سلام طه جان مثل همیشه قشنگ در ضمن به قول بالاییه ریحانه؟راحله؟


خداحافظ راحله، قصه ای بود مستقل از این پاراگراف ها که به اسم ریحانه می نویسم. هر چند امید دارم هر دو را ادامه دهم.
شتابزده ننویسید.
خدا قلمت را خونین کند !

د ِ پ بود...


خدا بدنمان را خونین کند به حق ارباب!
۱۰ مهر ۸۹ ، ۲۲:۰۴ میثم زعفرانی
سلام علیکم
حاجی جان ما به شدت دلتنگ شماییم
هنوز هم از قلمتان لذت می بریم
یا علی


ان شا الله چند روز دیگر هم را می بینیم، در همایش ملی نخبگان؛ از آن جهت که هم من نخبه ام، هم شما!
حالا مثلا دیگر!
۱۱ مهر ۸۹ ، ۰۷:۱۸ الراوی ( علیه السلام! )
به روزم با مطلب "مردان مریخی ، زنان ونوسی!"
به روزم با مطلب "مردان مریخی ، زنان ونوسی"


این صفحه شده بیلبورد تبلیغاتی حضرت عالی!
در مورد "نقض حقوق نویسندگان د ر بلاگفا" یه متنی برات ایمیل میکنم. متأسفانه اینجا نمیتونم بفرستم. باید ایمیل بکنم برات



خواندمش!
!thanks
شما هم بیار بزن ، باکی نیست!
شما هم هی توی این مطالبت آدمای ظریف و لطیف رو بکش. اون از راحله اینم از مادر. بیرحم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی