کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
شنبه, ۶ آذر ۱۳۸۹، ۰۲:۰۹ ب.ظ

ما از آنجلینا جولی محق تریم!

پیش نویس: این مطلب را حدود سه ماه پیش برای نشریه ای نوشتم که نامش خاطرم نیست! امروز با کمی تغییر این جا می آورمش، چرا که قصه هنوز همان غصه است!


از زاهدان بیست دقیقه‌ای که حرکت کنی به سمت شرق، می‌رسی به نقطه‌ی صفر مرزی؛ به جایی که از آن به بعد را می‌گویند پاکستان. بیست دقیقه زیاد نیست، شاید فاصله‌ی زمانی دو محله‌ی تهران است اگر ترافیک روان باشد. پاکستان خیلی نزدیک است. خیلی نزدیک!

در اطلس‌های جغرافیایی درباره‌ی پاکستان چیزی نزدیک به این عبارات را می‌نویسند:

پاکستان کشوری است در قاره‌‌ی آسیا که از غرب به ایران، از شرق به هند، از شمال به افغانستان و از جنوب به دریای عمان و اقیانوس هند محدود می‌شود. آب و هوای آن گرم و مرطوب است و باران در آن زیاد می‌بارد. زبان مردم‌اش فارسی اردو و دین مردم پاکستان اسلام است.

کم‌تر کسی از ما پاکستان رفته. پاکستان را می‌شناسیم شاید به برنجش؛ برنجی که ارزان است ببخشید ارزان بود و با کیفیت. پاکستان را می‌شناسیم شاید به چایش و انبه‌اش و موزش و ... شاید هم به بمب اتمی‌اش. اما من پاکستان را می‌شناسم به مردمش به مردمی که دوستشان دارم و ... این روز‌ها زیاد گریه می‌کنم ...

کربلا، بین‌‌الحرمین که سینه می‌زنی، مردم جمع می‌شوند به تماشا. بعضی‌ها فقط نگاه می‌کنند، بعضی‌ها گریه می‌کنند و بعضی‌ها هم شروع می‌کنند به همراهی و سینه‌زنی. همیشه سه چهار نفری هستند که دیوانه‌وار سینه‌می‌زنند، آن‌ها پاکستانی‌اند.

چند تایی فیلم از آنجلینا جولی دیده‌ام و خیلی هم عکس در اینترنت! یکی از آن‌ها عکسی بود محجبه از سرکار علیه‌اش با روسری آبی، کنار کودکی گرسنه، تشنه، بی‌خانمان و پاکستانی. حالا چرا آن‌جا بود و چه هدفی را دنبال می‌کرد، بماند.

در ماجرای بم و زلزله‌اش، از اولین گروه‌های امداد خارجیِ حاضر در صحنه، پاکستانی‌ها بودند. چند روز پیش شنیدم بمی‌ها ده تن از محصول خرمایشان را هدیه کرده‌اند به مردم پاکستان.

گفتم پاکستان را به مردمش می‌شناسم؛ راست گفتم. و مردمی که می‌شناختم این روزها به کمکم احتیاج دارند، به کمک تو هم احتیاج دارند نه فقط به پولت و به لباست و به ... نه. آن‌ها به چشم‌های نگرانت بیش‌تر محتاج‌اند و به دعای شبت و به حضور رسانه‌ای‌ات و ...

نوشتم پاکستان همسایه است و بسیار نزدیک، مسلمان است و بسیار شبیه و دوست است و دوست است و رفیق. به خدا برای دوستی با مردم پاکستان ما محق‌تریم از آنجلینا جولی!

از ارباب این چند وقت بخواه برای مردم پاکستان، مردمی که مثل من و تو سی روز روزه گرفته‌اند و خیلی‌هایشان تا چند روز دیگر بسیار سینه می‌زنند، البته اگر حسینیه ای مانده باشد!

۸۹/۰۹/۰۶
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۳۷)

دوستان عزیز سلام

وبلاگ خاطرات88 برای ثبت خاطرات شما از وقایع سال گذشته افتتاح و آغاز به کار

نموده است .شما عزیزان می توانید خاطرات بلند و کوتاه خود را از دو طریق برای

مدیریت وبلاگ ارسال کنید که ظرف۲۴ ساعت در وبلاگ با نام خودتان (در صورت

تمایل) درج خواهد شد.

۱) ارسال خاطرات بلند و طولانی از طریق پست الکترونیکی زیر:

Khaterate88@gmail.com

۲) ارسال خاطرات کوتاه و مختصر از طریق ارسال کامنت خصوصی به مدیر وبلاگ

--------------------------------------------

امید است با درج خاطراتتان مرجعی بسازیم برای یادآوری و عبرت گرفتن از آن روزها..

منتظر خاطرات زیبا و عبرت آموزتان هستیم.
بله واقعاً .

قالب جدیدتونم مبارک .
خداوکیلی خوش به غیرتتون بچه ها. عجب فیلمی ساختید!
باعث شدید حداقل دو نفر هم لب به سخن وا کنند و حرفی بزنن و اعتراضی کنن و از این خمودیشون یه کم در بیان. بالاخره من هم تو ایام بعد انتخابات اینجور متعصب به جریان سبز می شدم و بعدا که می دیدم مردم پشتم نیستند حسابی دپ می زدم.
آقایوونه باقی مونده از جریان منحرفه به اصطلاح سبز. برگردید به آغوش ملت.
برگردید...
۰۸ آذر ۸۹ ، ۲۲:۴۱ آقا حمید گل خاکم سالار
با تشکر از شما و همه عوامل تهیه این مستند
عمل نکردن بمب سوم باعث لو رفتن سپاه به عنوان مسئول بمبگذاریهای امروز شد همزمان با انتشار خبر دو انفجار درتهران سایت جوان آنلاین ارگان سپاه پاسدارن از انفجار سوم در شهرک محلاتی تهران خبر داد و با اشاره به جزییات خبر اینطور گزارش داد "صبح امروز در ادامه تلاش جریان نفاق برای ایجاد ناامنی در کشور، یک خودرو پژو 206 نیز شهرک محلاتی تهران منفجر شد. گفتنی است، این سومین حرکت تروریستی امروز صبح در تهران بوده که متاسفانه در این اقدام تروریستی 2 تن از شهروندان به شهادت رسیدند و خساراتی نیز به بار آمد. محل دقیق این انفجار در ابتدای شهرک محلاتی تهران و روبروی داروخانه لشکرک بوده است. اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا ارسال می‌شود." این خبر توسط تمام خبرگزاریهای کودتا مانند تابناک، الف، لفق نیوز به نقل از جوان آنلاین منتشر شد. جزییات خبر نشان میدهد که جوان آنلاین از محل انفجار، نوع اتومبیل، تعداد تلفات و.... اطلاع دقیق داشته است. اما چند ساعت بعد نیروی انتظامی وقوع انفجار سوم در شهرک محلاتی را تکذیب کرد . جوان آنلاین نیز خبر مربوط به انفجار سوم را از سایت خود برداشت. همه این اطلاعات نشان میدهد که سپاه پاسدارن و کودتاچیان عاملین این حملات علیه استادان دانشگاه هستند و اعلام سریع خبر از سوی رسانه های کودتا نشان از هماهنگی بین بمب گذاران و عوامل خبری آنهاست. این را در جریان قتل استاد علی محمدی نیز شاهد بودیم که چند دقیقه بعد از بمب گذاری عکاسان خبرگزاری فارس در محل حاضر بودند تا گزارش جنایت کودتاچیان را بدهند اما این بار عمل نکردن بمب سوم در شهرک محلاتی باعث رسوایی سپاه و لو رفتن عاملین اصلی این جنایات شد،
۰۹ آذر ۸۹ ، ۱۱:۴۷ خطاب به ترور
خیلی استدلال شخمی ای دارید!

خدا اجرتان دهاد!

اصلا فرض کن کار ِ خود سپاه بوده. حرفی هست؟!
سلام
خسته نباشید
تعریف فیلم شما را خیلی شنیده ام.
برای بچه های شهرستانی هم امکان تهیه فیلم را فراهم کنید (خرید اینتنرتی - دانلود و...).
فکر می‌کنم سیستم توزیعتان خیلی ضعیف بشه.
موفق باشید

یاحق تاحق باحق
۰۹ آذر ۸۹ ، ۱۹:۵۵ فرزند خاک
سلام
همسن و سالی من
وبت را دیدم و از نوشته هایت لذت بردم بسیار جذاب بود چقدر خوب مینویسی
خوشحال شدم ازینکه به وبت آمدم.
سلام

وبلاگ و محتوای اون خیلی جالب و مفیده. برایتان آرزوی موفقیت دارم. سری به کلبه حقیرانه من هم بزنید. اگه موافقی لینک کنم.
۱۱ آذر ۸۹ ، ۲۰:۲۶ صدرا خطاب به ترور
چند ساعت بعد از حادثه ، بچه های بسیج ما می گفتن انفجار سومی هم بوده ، ولی می گفتن سپاه خنثی نموده است. نکته ی بعد ، چه لزومی داره قبل از وقوع حادثه خبرگزاری خبر کذب رو بده بعد هم برداره ؟ اون هم با اعلام تلفات !
استدلالتون مسخره است.
آقای ترور ،

با دروغ گویی حرف حق رو هم نمی شود جلو برد ، چه برسه به اباطیل شما. چاره ای دیگر کنید!
!!!!
لطفا توجیه کنید چگونه یک خبرگزاری وابسطه به سپاه می تواند چنین اطلاعات دقیقی را درباره یک ترور بدهد
اطلاعات دقیق شامل
محل دقیق
زمان دقیق
تعداد آسیب دیدگان
نوع خودرو
و
سپس آن را تکذیب کند؟
لطفا یک توجیه عقل پسند برای این موضوع عنوان کنید

ساعت مخابره کردن خبر هم جالبه :07:58:50

http://www.javannewspaper.com/Nsite/FullStory/XmlFiles/329320.xml
در جواب محمد رامین

1. خواندن نظرات موافقان و مخالفان این موضوع بسیار قابل تامل است و می توانید آن را در منبع اصلی آن بخوانید و خود قضاوت کنید.
http://balatarin.com/permlink/2010/11/29/2273776

2. شما اگر یکی کسی را کشته باشد و آن را بیاندازد تقصیر دیگری بروی از او سوال کنی آیا تو کشته ای یا نه به نظرت چه جوابی می دهد ؟ دقیقا همین حکایت است که من بروم از اینان بپرسم آیا شما مسئول ترورها بوده اید یا کس دیگری و توجیهی برای این مساله بیاورید ؟

3. اما در مورد سود و زیان سپاه از این ترورها می توانید در کامنت های اینجا(در ادامه می آورم) بخوانید ببینید چقدر توجیه برای این مساله وجود دارد
http://balatarin.com/permlink/2010/11/29/2273776
همانند منحرف کردن اذهان مردم از مساله 16 آذر - اسناد منتشر شده از ویکی لیکس و ...
منحرف کردن اذهان جهانیان و گیردادن بی خود به اسرائیل و امریکا و ...
بهانه برای سرکوب جنبش های مردمی برای اتفاقاتی که در آینده ممکن است رخ دهد همچون 16 آذر و احیانا اعتراضات مردمی پس از هدفمندی یارانه ها ...
و ...
با محکوم کردن آمریکا جلوگیری کردن از صدور قطعنامه ها و تحریم های بیشتر کشورهای دیگر ....
به هر حال چنین مساله ای می تواند چون بمب خبری باشد و نتایج گوناگونی برای نظام به همراه داشته باشد هم داخلی و هم خارجی
به قصد سرکوب بیشتر - تهمت های بیشتر و ....
به هر حال خواندن نظرات افراد گوناگون در اینباره خوب است:
http://balatarin.com/permlink/2010/11/29/2273776
راستی من باز هم نمی فهمم یک خبرگزاری از بمبی که هیچگاه منفجر نشد و حتی معلوم نشد اصلا چنین چیزی بوده یا نه قبل از وقوع حادثه چگونه
محل دقیق
زمان دقیق
تعداد دقیق کشته شدگان
نوع ماشین بمب گذاری شده
را مشخص کرده است ؟

اشتباه خبری ؟!؟! چنین فرضی محال است ... می توان گفت که اگر می نوشتند یک بمب در فلان محله منفجر شد اشتباه خبری بوده است به هزاران دلیل اما آیا می توان با این همه داده دقیق در مورد بمب گذاری تصور کرد که یک اشتباه ساده خبری بوده است ؟ یا مساله ای پشت پرده است که ما نمی دانیم ؟ این مساله چیست ؟ چرا این افراد چنین اطلاعات دقیقی داشته اند ؟

می توان یک فرض دیگر هم کرد که کسی که این خبر را برای خبرگزاری نوشته است از آن با خبر بوده است و این فرد نفوذی در خبرگزاری است که مسلما بایستی خبرگزاری در این موضوع پرده برداری کند و چنین چیزی دستگیری عوامل بمب گذاری را ساده می کند

حال ما گفتیم سپاه مسئول این بمب گذاری ها هست این هم دلایل ... آقایان که می گویند آمریکا و اسرائیل عوامل این بمب گذاری هستند چه دلایلی برای آن دارند؟ آن هم هنوز چند ساعت از بمب گذاری نگذشته !!
۱۳ آذر ۸۹ ، ۱۹:۵۷ محمد رامین
مگه ما بیکاریم توجیه کنیم؟

از خودشان پرسیده ای؟ چه جوابی دادند به این سوالت؟

اگر از آنها نپرسیده باشی و قضاوت کرده باشی می شوی یه آدم غیر منصف!

راستی سودی که سپاه از این ترور میبرد چیست؟

یادم است که روز قبل از انتخاب میزبانان جام های جهانی 18 و 22 در بازی ای در انگلیس درگیری ای بعد از بازی رخ داد که ای شانس انگلیس را برای اکتساب این عنوان کم میکرد.

حالا ایران احمق است قبل از نشست 15 آذر آبروی خودش را ببرد و خودش را بدنام کند و ایران را نا امن جلوه دهد.

شما توجیه کنید سود سپاه در چیست؟
۱۴ آذر ۸۹ ، ۰۱:۳۹ محمد رامین
من را نپیچانید!

نگفتم بگویید شما کشته اید یا نه!

گفتم پرسیده اید که جریان این خبر چیست. پرسیده اید خبرنگار شما چگونه از جزئیات این بمب با خبر بوده. راستی گفتید خبر را از روی سایت برداشته اما روی سایت که هست. خودتان لینکش را گذاشتید ها!

راستی 16 آذر مهمتر است یا 22 خرداد. برای پرت کردن اذهان از 22 خرداد چنین کاری را نکرد برای 16 آذر کرد؟

تو را به خدا من را خر فرض نکنید!!!

ضمنا بالاترین فیلتر است. اگر خودتان به فرضیه ای اعتقاد دارید آن را همینجا مطرح کنید!
نسحه Xml می باشد لطفا لینک خبری سایت را بدهید من هم ببینم.

معمولا هر کس حرفش را می زند خواننده قضاوت می کند. هم من هم شما حرفمان را زدیم خواننده خود قضاوت می کند. بالاخره اگر واقعا این استدلال به قول دوستمان شخمی یا هر چیز دیگر است خوانندگاه خود قضاوت می کنند. اگر قرار بود همه ما هم فکر باشیم که جامعه اینگونه نمی شد جامعه یک دست بود. (شاید هم بگویی که جامعه جز چند تا نخاله همچون من که حتی 1% جامعه هم نیستند مخالف وضع موجود هستند خود خدا هم بیاید بگوید نه خیر این طور نیست شما قبول نمی کنید توقع دارید بنده با استدلال های شخمی خود شما را قانع کنم؟)

:)

فیلتر شکن هم فراوان است.

موفق باشی
۱۴ آذر ۸۹ ، ۱۲:۳۶ محمد رامین
من حرفی در مورد یک دستگی و یک درصد و دو درصد و ... نزدم. نامردی است که همینطوری خودت در مورد عقاید من تصمیم میگیری.

شاید بهتر بود بدون پیشفرض بحث میکردی.

البته بحث ما این نبود. بحث ما این است که شما چه فرضیه ای داری. من نمیتوانم بروم با تمام کامنت گذاران بالاترین بحث کنم. اما اگر تو فرضیه ای را قبول داری اینجا بیاور.

تو هم موفق باشی
کسی که واقعا به دنبال حقیقت است از هر ابزاری و هر چیزی برای دستیابی به آن استفاده می کند. شاید روزی دشمن من حقیقتی را بگوید نمی توانم آن را نادیده بگیرم چون دشمن من است! شما هم اگر واقعا دنبال حقیقت باشی حتی خواندن همه نظرات سایت بالاترین هم کم است. مهم بحث من و شما و قانع کردن من و شما نیست مهم دسترسی به حقیقت در این آشفته بازار است.

راستی من در اول جمله از واژه شاید استفاده کردم که در مورد عقاید شما تصمیم گیری نکرده باشم فرضی را عنوان کردم و چون مطمئن نبودم از واژه شاید استفاده کردم. اگر اشتباه هم فکر می کردم به بزرگواری خود ببخشید.

قرار هم نیست بنده و شما با هم بحث کنیم تا به یک نتیجه برسیم. هر کدام حرفمان را می زنیم و می رویم و آن خواننده است که می آید و می خواند بر اساس منتطقش تصمیم می گیرد که کدامین سخن به حق نزدیک تر است و کدامین یک دورتر
.
.
.
برادر به دنبال حقیقت باش. چه در سایت بالاترین - چه رجا نیوز - چه الف - چه کلمه - چه جرس - چه فارس نیوز - چه خبر آنلاین - چه ....!

چیزی هم که زیاد است در این فضای مجازی و فضای جامعه ما دروغ است و دروغ و دروغ و دروغ

پس اگر مرد حقی و به دنبال حقیقت 1000 تا کامنت خواندن (بر فرض اینکه 1000 تا باشد که نیست) که چیزی نیست باید هزاران هزار کتاب و دست نوشته و مقاله و کامنت و ... بخوانی تا ذره ای از کنه حقیقت را پیدا کنی

این هم آخرین کامنت بنده در این وبلاگ بود.

موفق باشید
۱۶ آذر ۸۹ ، ۰۲:۳۰ محمد رامین
من ادعا نکردم کار سپاه نیست

شما ادعا کردی کار سپاهه و یک دلیل مبهم آوردی. میگویم مبهم چون میگی خبر را برداشته اند اما برنداشته اند.

توی خبر، ادرس، ادرس ماشین دکتر عباسی است. کشته شدن عباسی اشتباها در خبر آمده نه بمب سوم.

بعدش هم من از شما دلیل خواستم بیاورید. همین! نه کمتر نه بیشتر!

بگذریم. حیف شد که دیگر کامنت نمیگذاری

امیدوارم موفق باشی
۱۶ آذر ۸۹ ، ۰۹:۲۰ آنتی توهم !
الحمدلله خودشون ( سرویس های امنیتی غرب ) گفتن ما کشتیم که دیگه نکته ای برای توهم باقی نمونه !
۱۶ آذر ۸۹ ، ۰۹:۵۶ محمد رامین
این کامنت آخری ِ من تویش تحلیلی اشتباه دارد.

ببخشید.
۱۶ آذر ۸۹ ، ۱۰:۰۴ محمد رامین
خبر سومین انفجار روی سایت ها هست و تکذیبش هم هست.

ربطی به عمل کردن بمب و ... نداره.

من فکر میکردم چنین خبری نیست که اما هست. شرمنده که گفتم نیست
وبلاگی راه اندازی شده با نام خاطرات 88
چنانچه شما و تمامی دوستان خاطره ای از ایام انتخابات و دوران فتنه سال گذشته دارید می تونید در وبلاگ ما بازگوکنید تا با نام خودتان به ثبت برسد
شما عزیزان میتوانید با درج خاطراتتان ما را در اهداف والایی که داریم یاری نمایید.
ضمنا لازم به ذکر است در میان خاطرات ارسالی به 5 عدد از بهترین خاطرات هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
منتظر حضور گرمتان هستم
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=77655&musicID=79113

به روی لینک بالا کلیک نمائید. نظرات خودرا ذیل همین پست یا ذیل فیلم عنایت فرمائید.قبل از دیدن کلیپ از اینکه به خاطر قابل پخش بودن این فیلم با کیفیتی پائین ترفیلم ارائه می گردد عذرخواهی می نمایم.

نظر شما در مورد این فیلم چیست؟بدون تعارف بفرمائید:

ادامه مطلب را ببینید
این "ترور" با اون کامنت هاش روده بر کرد ما رو از خنده. فعلا به استدلالش کار ندارم ها!
خندیدیم نه از این جهت که سپاه کشت یا نکشت
خندیدیم از پارادوکسی که عزیزان شدیدا بهش مبتلا هستند!
از این جهت که بالاخره نفهمیدیم این عزیزان به صداقت سایت های این طرفی اعتقاد دارند یا نه
وقتی خبر درستی از سایت ها پخش میشه از نظر امثال "ترور"محکوم به دروغ و شایعه و ... است
ولی حالا نمی دونم چطور شده که -بعد از خبر بمب سوم- انگار دوستان تا به حال تمام اخبار این سایت ها رو درست و صادقانه می دونستند. پس باید این یکی هم درست بوده باشه! نه؟
لطفا خرده نگیرید دوست عزیز
نحوه ی استدلال رو از خودتون یاد گرفتیم!
و در ضمن شما فرمودید که چیزی که در مملکت فراوان است دروغ و دروغ و دروغ...
بله! من هم موافقم. یکیش همین صحبت های شما!
استدلال بخواهی از نوع استدلالات خودت دارم، تا دلت بخواد!
مستند "یزدان تفنگ ندارد" رو همین الان دیدم
حسابی دست مریزاد داره
برادرم هم گفت از قولش بهتون بگم: هیکلی برادر! شدیدا!
سلام آقاطاها
من دوشنبه مستندتون رو دیدم.درست همون ساعت کلاس مهمی داشتم که پیچوندمش و همش خدا خدا می کردم که کار شما ارزش یه غیبت رو داشته باشه که خدارو شکر داشت .در کل کار خوبی بود.سعی کرده بودین بی طرف باشین اما خداییش ,موقع تریبون خیلی جانبداری بی جا کردی.اما خوشحالم که می بینم دانشجوهای راستی به جای طرفداری کورکورانه از نظام ,ضعف هاش رو هم میگن.
خسته نباشین
۲۱ آذر ۸۹ ، ۱۲:۲۵ دانشناپذیر
بـــرای ســینه زدن رخــصتــی بــده آقـا
بـــدســت خستــه من قدرتی بــده آقـا

شـبیــه ســال گــذشتـه دوباره آمده ام
بــرای خـوب شـدن فـرصتـی بــده آقـا

دوبــاره قصـدنمـودم که نــوکرت بــاشم
در ایــن دومــاه عــزا همتـی بـده آقـا

کربلایی باشید
با سلام و خسته نباشید
مستندتون رو در دانشگاه اصفهان دیدم،معلوم بود که میخواستید بی طرف باشید،ولی نبودید.
فقط آسمون و ریسمان را به بافته بودید،
ساختن این مستندها خوبه اما نه جهت دار!(اونم با حمایت...)
در ضمن نشون دادید که اصلا انتقاد پذیر نیستید چون تو همین جلسه حتی موافقانتون رو هم کوبیدید،
حاشا به این همه ادعا!!!!
۲۳ آذر ۸۹ ، ۱۴:۴۲ لازم دات کام
عکس تبلیغاتی روز
سایت لازم دات کام ،که مجری تبلیغات و آگهی تبلیغاتی بر روی اینترنت می باشد سرویس فرهنگی تازه ای ارائه کرده است که محیط مناسبی را جهت تبادل نظر و بحث کارشناسان تبلیغی و طراحان گرافیک نموده است .
به این صورت که هرروز یک سری عکس تبلیغی برتر دنیا در این سایت نمایش داده می شود و کاربران و کارشناسان نظرات و نقدهای خود را پیرامون کالا ،طراحی ،ایده و… به صورت پرسش و پاسخ و یا تحلیل در زیر همان عکس می آورند ،که این حرکت باعث ایده پردازی و تحول نگاه و پویایی گرافیک تبلیغاتی می شود.
شما نیز چنانچه مایل به دنبال نمودن این بحثها هستید می توانید با قرار دادن کد مربوط به این قسمت در سایت و یا وبلاگ خود عکسهای به روز شده را روزانه به مخاطبان خود نشان داده و دیگر کاربران را در لذت تلفیق هنر و صنعت سهیم نمایید.

برای اضافه کردن آخرین تصاویر در سایت خودتان کد را از آدرس زیر کپی کنید:
http://www.lazem.com/site_gallerycode.php


www.lazem.com
هر آنچه لازم دارید
لازم دات کام مجری تبلیغات و نیازمندیهای رایگان اینترنتی
۲۷ آذر ۸۹ ، ۱۶:۱۱ نظرسنجی-حتما شرکت کنید
http://www.webgozar.com/poll/results.aspx?Code=796268
سلام برادر
اگه حوصله کردی یه راه تماس بده که مزاحم بشیم.
badri.blogfa.com
http://mehre-no.blogfa.com
۰۲ دی ۸۹ ، ۰۲:۲۸ کاش مےشد خدا را بوسید...
ایران و عراق اش

فرقے نمےکند!

اما؛

مگر مےشود

دلت پاره شود در محرم،

و کربلا نباشے

ظهر عاشورا را؟!
بهت خیلی حسودیم شد . نمیدونم چرا . چون شاید میبینم که خیلی باهوش تر از شما و امثال شما مدال آور های المپیکم .خیلی خیلی باهوشتر.
ولی روزگار جوری چرخید که حروم شدم.گم شدم تو 7-8 تا خواهر و برادرام.
ای کاش میدونستی تو دو و نیم سالگی چه کارا میکردم ...شمارش اعداد که هیچه
خیلی حشودیم میشه وقتی کسیو نخبه صدا میکنند. ...جوری که اعصابم میریزه به هم .به خدا از ذات بدم نیست ...از نامردی که در حقم شده ...چرا کسی منو کشف نکرد ..چرا ...
https://bustop.files.wordpress.com/2009/06/mir-hossein-musavi-16.jpg
۰۸ دی ۸۹ ، ۲۳:۵۰ محمد حسین . م (یک شریفی جدیدالورود!)
با سلام
سوالی داشتم....شما درستون تموم شده..؟؟ و حتما ارشد بدون کنکور...؟ آخه اصلا توی دانشگاه دیده نمی شوید...!! درسته که توی پیچوندن کلاس ها رکورد دارید...اما خب نمیشه که هیچ کدومم نرفت که

موفق باشید..
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی