کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۹:۱۹ ق.ظ

بحرین

فیلم کوتاه حدود پنج دقیقه ای زیر را بنده و حسین آقای شمقدری تولید کرده ایم با کمک آقای اخوان و درباره ی حمایت دانشجویان است از مردم بحرین.

مشاهده

یا علی مدد


۹۰/۰۲/۱۹
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۳۱)

۱۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۹:۳۴ انتخاب وبلاگ برتر در سایت وبلاگ برتر
سلام
سایت انتخاب وبلاگ برتر راه اندازی شد.
از مزایای ثبت وبلاگ در این سایت : انتخاب وبلاگ شما بعنوان وبلاگ برتر-افزایش آمار وبلاگ-تبلیغ رایگان در سایت وبلاگ برتر.
اگر زودتر وبلاگ خود را در این سایت ثبت کنید شانس شما برای انتخاب وبلاگ شما بعنوان وبلاگ برتر در ماه اردیبهشت چند برابر میشود.
www.weblogbartar.com
دستت درد نکنه
واسه دانلود نمیذاریش؟
سلام آقاسید مدتهابود دنبال کتاب بابا لنگ دراز بودم از سالها پیش ... دیروز نمایشگاه بودم ولی هرچی گشتم به جز نسخه کودک ونوجوانش رو پیدانکردم . میشه یه سری اطلاعات راجع بهش بدید مثل مترجم و انتشاراتش؟ ممنون .


من از نشر افق اش راضی بودم
بسم الله الرحمن الرحیم
قرارمان هم اتفاقا ایندفعه باید در درب شرقی باشد چون استقلالی ها از درب غربی می آیند که می شود جایگاههای 8 و 9 و بقیه! ما در جایگاه 23 می نشینیم به جای همه پرسپولیسی هایی که در آن بازی همراهی مان نمی کردند هم شعار می دهیم
http://www.antisemitism.blogfa.com/
اطلاع رسانی کنید
یا الله
یاراحم العبرات سلام آقاسید ممنون بابت جواب. میشه امشب سر نماز مغرب برام دعاکنید ؟ یه خبر نه چندان خوب بهم دادند....
۲۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۷:۰۸ خلخال پای دختر یهودی
شمایی که به ظلم در بحرین اعتراض می کنی ولی به ظلم فاحشی که در وطن خودمون صورت می گیره هیچ اعتراضی نمی کنی که هیچ، از حکومت دفاعم می کنی، آیا در ظلم صورت گرفته شریک نیستی؟ البته اصطلاح عمله ظلم در مورد تو درست نیست. حرفمو پس می گیرم و عذر می خوام ولی یادت باشه در مقابل ظلم سکوت کردی. خدا منو ببخشه ایشالله

حال اگر کسی بر مبنای فقهی و اعتقادی احساس نکند که در این مملکت ظلمی صورت گرفته تکلیف چه میشود؟
۲۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۲:۱۰ خلخال پای دختر یهودی
براساس تکلیف شرعی خود عمل کنید و به دفاع از این سیستم ادامه دهید. این وظیفه ما است که شما را متوجه ظلم موجود در جامعه بکنیم چرا که این امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی ما هم هست که بر مبنای فقهی و اعتقادی احساس می کنیم در این مملکت به اسم اسلام خیلی ظلم ها می شود. پس شما به تکلیف شرعی تان عمل کنید ما هم به تکلیف شرعی خود با این فرق که عمل شما گرچه گاهی با سختی هایی نیز همراه است اما سرشار است از تشویق و حمایت و دعوت به صدا و سیما و دانشگاه های مختلف و اکران فیلم و .... ولی سهم ما کتک است و اخراج ار دانشگاه و زندان و انفرادی و دادگاه فرمایشی. چه خوب بود اگر مستندی از زندانیانی مثل زید آبادی و سحرخیز و نوری زاد و ... می ساختید تا بفهمید ظلم یعنی چه.
ما به تکلیف شرعی خود عمل می کنیم و تا آنجا که بتوانیم اعتراض می کنیم مثل آنچه در 25 بهمن در دانشگاه کردیم و شما (نه الزاما شخص شما بلکه افرادی که چون شما از این سیستم دفاع می کنند) نیز به تکلیف خود و از ما عکس و فیلم بگیرید و به حراست و اطلاعات بدهید تا ما را ممنوع الورود و دستگیر کنند.
ما به تکلیف خود عمل می کنیم تا در خیابان به ظلم اعتراض کنیم و شما هم احتمالا در خیابان بر سر ما باتوم بزنید.
ما به تکلیف خود عمل می کنیم و از دروغ و تقلب حرف می زنیم و شما از دروغگو حمایت کنید و به رییس جمهور بودن او افتخار کنید.

کاج های همیشه بلند
هماره برای کلاغ ها می رویند
و سهم ما بلبلان از آن
تنها قفسی است
که آن را بر شاخه هایش می آویزند
دلخوشی مان همین بس که بلبل کلاغ نیست.

به نظر بنده هم رفقای شما دروغ می گویند و لذا شما از دروغ گو دفاع می کنید.
به نظرم شما با به خیابان آمدن و بانک آتش زدن ظلم می کنید و اگر از این تفکر دفاع میکنید، در مقابل ظلم سکوت می کنید.
حقیقت کلاغ، کلاغ است و حقیقت بلبل، بلبل. با حرف و تهمت و دروغ حقیقت تغییر نمی کند.
یا عالم الخفیات / آقا یا خانم خلخال پای دختر یهودی! اگه اینطوری فکر میکنید چرا اثباتش نمیکنید؟؟! توهین نکنید تلاش کنید اگر واقعا به حرفاتون معتقدید.!
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۰:۴۱ خلخال پای دختر یهودی
سلام آقا طه. میبینم حسابی فیلمساز شدی. خوش به حالت راحت میزارن فیلم بسازی. همینطور خوش به حالتون راحت می تونید تجمع برگزار کنین. راستی چرا در اعتراض به جنایات قذافی تجمع برگزار نمی کنین؟ چون اون مظلوما شیعه نیستن؟ مگه علی راجع به دراوردن خلخال از پای دختر یهودی برآشفته نشد؟ از جنایات اسد در سوریه نمی گین؟ اصلا چرا از ظلم به هم دانشگاهیات نمیگی؟ اون دبیر بدبخت انجمن منحل شده رو دو ماه تو انفرادی نگه داشتن کک امثال تو گزیده نشد. باشه بشید عمله ظلم. اون دنیا باید جواب بدید. فقط لطفا موقع دفاع از مظلمین بحرینی یک کم به مفهوم ظلم فکر کن فقط همین.

امیدوار هستم در مورد این که به بنده نسبت عمله ظلم می دهید، برای خدا پاسخ قانع کننده داشته باشید.
یا علی مدد
tavalodet mobarak taha !

تولد من؟!
به چه تقویمی؟
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۸:۳۵ خلخال پای دختر یهودی
اولا فرض کنید رفقای من دروغ می گویند و من از دروغ گو حمایت می کنم آیا این توجیه حمایت شما از دروغگو می شود؟ دروغ گفتن مثل کلاغ و بلبل است، حقیقتی است که قابل تحقیق است. بالاخره شما حامی دروغگو هستید یا نه؟ واقعیتی را که موسوی می گفت امثال مصباح یزدی امروز فهمیده اند.

ثانیا ما با به خیابان آمدن به تکلیف شرعی خود عمل می کنیم. بانک هم آتش نمی زنیم. خوب است از آتش زدن لاستیک نگفته اید که واکنش طبیعی همه تظاهرات کنندگان دنیا در مقابل گاز اشک آور است. شما چند بانک را دیدید آتش زده اند؟ کل حمله به اموال عمومی و خصوصی هم عمدتا توسط تحریک عوامل خود وزارت اطلاعات سیستم مطبوع شما صورت گرفته است و من این را به چشم خود دیده ام. حالا فرض کنید ما در خیابان بانک آتش زدیم و حقمان کتک خوردن و زندان رفتن است. آقا طه مگه در دانشگاه هم ما بانکی آتش زدیم که مارا دستگیر کردند و ممنوع الورود کردند. جالب است شما به این بخش حرف جواب نمی دهید. این اصولا روش شما است که فقط به بخشی از سوال پاسخ می دهید. تقصیری هم ندارید. شما را آدم صادقی می دانم که شهامت ابراز نظر دقیق ندارید. بزارید کمکتان کنم. حرف شما قاعدتا این است که در نظام ولایی مورد علاقه شما اصولا کسی حق اعتراض ندارد. آقا این را بگویید و خیال همه را راحت کنید. با این تفکر معلوم می شود چرا در این مملکت ظلمی احساس نمی کنید. البته حق دارید اینطور فکر کنید ولی شهامت ابراز صریح آن را داشته باشید. اگر خلاف این است لطفا حداقل صریحا به اتفاقات روی داده در دانشگاه د مورد معترضین اعتراض کنید. از حق ممنوع الورودها و دستگیرشدگان دفاع کنید. به انفرادی بردن آنها و خصوصا دبیر مقاوم انجمن منحله اعتراض کنید تا ژست دموکرات شما را باور کنیم.
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۹:۳۵ سید طه رضا نیرهدی در پاسخ به خلخال پای .
بنده در ماجرای انتخابات از طرف حاکمیت دروغی نشنیده ام که بخواهم در مقابل آن قیام کنم، و وقتی کسی اتهامی به دیگری می زند باید آن را اثبات کند، شما فرض را گذاشته اید بر این که حکومت دروغ گفته، در حالی که باید این گفته را ابتدا ثابت کنید.
و بنده واقعا تاسف می خورم به حال آن مامور وزارت اطلاعات که آمده میان تظاهر کنندگاه و آن ها را تحریک کرده و بعد هم کارتش را در آورده و گفته من از بچه های اطلاعات هستم! که اگر این طور نباشد چون بنده و شمایی که آموزش های اطلاعاتی ندیده ایم، نمی توانیم بفهمیم کی از وزارت آمده، مگر این که شما آموزش های ویژه ای دیده باشید!
چه کسی گفته در نظام ولایی کسی حق انتقاد ندارد؟! مگر شما متن "نظام خوددرگیریی دارد!" من را نخوانده اید؟! بنده آن جا صریحا به منصوب رهبر انقلاب انتقاد کرده ام. و البته انتقاد کرده ام، نه این که توهین کنم یا تهمت خلاف واقع بزنم یا حداقل تهمتی بزنم که نمی توانم در دادگاه آن را اثبات کنم.
مگر من در صحبت های دانشگاه آذربایجانم (که لینکش را گذاشته ام) به عملکرد مسئولین امنیتی کشور انتقاد نکرده ام!؟
تفاوت است میان انتقاد و افترا !!!
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۹:۴۵ خلخال پای دختر یهودی
عجب انتقادی کردید به مسولین امنیتی! کج سلیقگی! کاش از مظلومین دفاع می کردید.
جواب مرا بدهید:
مگر ما در دانشگاه در 25 بهمن چه کردیم که ما را ممنوع الورود و یا زندانی کردند؟ آقا آیا ما حق اعتراض داریم؟

آیا کارتان قانونی بود؟
مجوز داشتید برای برگزاری تجمع؟
قبول دارید که همه ی ما حتی اگر قانونی را نپسنیدم هم باید آن را رعایت کنیم؟
آیا پیش تر هم تجمع غیرقانونی برگزار نکرده بودید و به جای آن که مسئولین همان موقع با تجمع کنندگان برخورد قانونی کنند، مماشات کردند؟
آیا رعایت قانون احترام به حق حاکمیت مردم نیست؟
آیا عده ای که اکثریت نیستند، حق دارند به خاطر آن که پول دارند و رسانه دارند و حمایت امریکا و انگلیس و فرانسه و اسرائیل و ... را دارند قانون منتخب اکثریت مردم را نپذیرند و هر جور که دلشان خواست رفتار کنند؟
پاسخ همه ی سوالات به نظرم واضح است!
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۲۴ خلخال پای دختر یهودی
جناب آقای طه رضا، من نمی دانم این بحث ها مفید هست یا نه ولی چون به شما علاقه دارم ادامه می دهم. ببینید من ادعا می کنم اگر مجوز اعتراض خیابانی به ما داده می شد هیچ نوع اغتشاشی اتفاق نمی افتاد. برای حاکمیت این مطلوب است که اعتراضات به شکل آشوب در آید و من به چشم خودم دیدم افرادی که یکدفعه با حضور در جمعیت شعارهای تند داده و مردم را تشویق به خشونت می کردند در صورتی که اکثریت قریب به اتفاق معترضین بدنبال اعتراض مدنی بودند. من نگفتم که کسی کارت وزارت اطلاعاتش را نشان داده است ولی حرکاتی مشکوکی دیده ام که مرا به این نتیجه می رساند که نیروهایی درون حاکمیت اوباشی را برای به آشوب کشیدن اعتراضات اجیر کره اند. من البته نمی توانم این را اثبات کنم ولی می توانم از شما بپرسم چرا به ما مجوز تجمع داده نمی شود؟ شما از حاکمیت دروغ ندیده اید؟ لطفا بروید حرفهای آقای زاکانی را در مورد مرتضوی در زمانی که دادستان بود بخوانید. اینکه از ساعتها اعتراض مردم،صدا و سیما فقط آشوب را نشان دهد دروغ نیست؟ من روز عاشورا در خیابان بودم. از صبح از امام حسین تا آزادی پر بود از بسیجی و گارد و نیروی انتظامی و لباس شخصی. حالا گفته شود تازه ظهر فهمیدند که آشوب گران در خیابانند دروغ نیست؟ صحنه های محدودی از خشونت در روز عاشورا را نشان دهند و خشونت های گارد و گاز اشک آور را نشان ندهند دروغ نیست؟ صدا و سیمابا دهها نفر از مردم مصاحبه کند و فقط یک توع نظر در مخالفت با اعتراضات نشان دهد دروغ پراکنی نیست؟ جمعیت 2-3 میلیونی 25 خرداد را نشان ندهند و برای 9 دی یک هفته تبلیغ کنند تزویر نیست؟ طه جان ما با هم اختلاف بنیادین داریم. نکته اینجاست که ما اعتراض را حق خود می دانیم. مگر شما سر نشریه موج خونتان به جوش می آمد کفن پوش می آمدید در خیابان منتظر حکم دادگاه بودید؟ مگر حکم دادگاه موج مبین جرمی بود که کفن پوشیدن نیاز داشت؟ خوب ما هم احساس کردیم در انتخابت تقلب شده اومدیم تو خیابون. مگر حساب حاکمیت پاک نبود، چرا جز یک مصاحبه محدودمحسن رضایی، نظر مخالفین را اصلا در سیما پخش نکردند؟
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۲۵ خلخال پای دختر یهودی
اگر ریگی به کفش نداشتند چرا حتی یک نماینده از کاندیداهای معترضین را درکمیته بررسی شرکت ندادند؟ ببین داداش جان، برای من همون قطع پیامک ارزش اعتراض خیابانی را داشت. من چیکار کنم اینطور فکر می کنم. به ولایت فقیه هم اعتقادی ندارم که بخواهم خیالم را با اطاعت محض به او حل کنم. تازه اونی که شما خودتونو براش کشتید، نشان داد اصلا به اطاعت اونهم از نوع محضش اعتقادی ندارد.
گفتید شما هم در مقاله خوددرگیری به نظام انتقاد کردید. با خوندن اون خندم گرفت. میگی تو این مملک حزب اللهی ها مظلومند؟ آقا اصلا صدا و سیما دربست ر اختیار رهبری است و جز منویات ایشان چیزی اجازه پخش نداره. مگه احمدی نژاد 25میلیون رای نداره و مگه اون ایمان محض به مشایی نداره؟ چرا نظرات مشایی در سیما مطرح نمی شه؟ چون نظر رهبری بر این قرار نگرفته. طه جون، تو این مملکت دموکراسی و رای مردم یعنی چرت. فعلا در دعوای قدرت هم باید دید منویات رهبری به کدوم طرف می چرخه.
منو ببخش بحثم خیلی قاطی پاتی شد. دلم خونه.
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۲۸ خلخال پای دختر یهودی
در مورد تجمع 25 بهمن دانشگاه:
به ما اجازه تجمع ندادند. ما وظیفه شرعی خودمون دیدیم اعتراض کنیم. حق ما ممنوع الورود شدن و زندان است؟

سوال: چرا به ما اجازه تجمع در دانشگاه ندادند؟ هینطوریشم دیدید که ما تعدادمون از شما بیشتر بود.

ما پول داریم و رسانه یا شما که همه مملکت دستتونه؟
اگر وظیفه شرعی خود را انجام داده اید، خوب تبعاتش را هم من باب عبادت خدا منظور کنید و لذت ببرید از فرصتی که خدا برای مجاهده در اختیارتان قرار داده.

هر کس بی قانونی کند، باید با او برخورد قانونی شود، موافق نیستید؟
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۳۱ خلخال پای دختر یهودی
در مورد تجمع 25 بهمن دانشگاه:
چطور شما حق دارید به حمایت از مردم بحرین تجمع کنید ما حق نداریم؟


این را باید از مسئولین دانشگاه پرسید، ولی اگر مایل هستید بنده نظرم را عرض کنم.
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۴۱ خلخال پای دختر یهودی
حرف از قانون می زنی. اولا می بینی که رییس جمهورتون چقدر قانونی رفتار می کنه که موجب تحسین مجلس اصولگراست
ثانیا کاش می دونستی مراحل دستگیری، بازجویی، انفرادی، دادگاه، ... چقدر منطبق بر قانونه
ثالثا کاش تو و امثال تو به همه بی قانونی ها اعتراض می کردید مثلا سخنرانی الهام عضو شورای نگهبان در 3 روز قبل از انتخابات ئر مصلی در میتینگ انتخاباتی چقدر قانونی بود؟ همین یک دلیل برای ابطال انتخابات کافی نیست؟
حبس موسوی و کروبی قانونی است؟ انها بگیرند محاکمه کنند و اعدام کنند ولی آیا محروم کردن آنها از حقوق شهروندی قانونی است؟
فقط گیر بده به برگزاری مراسم با مجوز.
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۱:۴۲ خلخال پای دختر یهودی
خوشحال می شم نظرتو در مورد مجوز در دانگشاه بدونم
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۲:۰۲ جدایی محمود از آقا
چرا وقتی میر حسین گفت این دولت دولت دروغ و رمالی و کف بینی است سید علی آقاتون تو خطبه 29 خرداد 88 گفت به رییس جمهور قانونی مملکت توهین میکنند وتهمت میزنند ونظر من به نظر محمود نزدیکتره ولی حالا دارن رمالا و جن گیرای دولتو دستگیر میکنند.همین روزاست که اسناد تقلب انتخابات دربیاد.خود کرده را تدبیر نیست.سید علیتون بیاد از مردم عذر خواهی کنه وبرای اولین بار بپذیره اشتباه کرده وتن به شرایط مردم چرا وقتی میر حسین گفت این دولت دروغگو و رمال و کف بینه سید علی آقاتون تو خطبه 29 خرداد88گفت به رییس جمهور و میر حسین بده .واز عقلا و بزرگان قوم بخواذ بیان کمک تا مملکتو از این شرایط خطرناک نجات بدن.مذاکرات با معترضین به تقلب انجام بشه و دولت نجات ملی تشکیل بشه انتخابات ازاذ برگزار بشه.تا بعدا قانون اساسی اصلاح بشه و به رفراندوم گذاشته بشه تا دیگه مقدرات کشور به دست یک نفر نیفته ومنجر به دیکتاتوری نشه.در غیر این صورت علی آقاتون در گرداب مموتی ومشایی غرق خواهد شد ومملکت و مردم هم به سمت نابودی میره.تمام این شرایط را هاشمی در نامه اش به رهبرتون اخطار داده بود ولی اون نامردی را در حق یار قدیمی و کسی که اونو به رهبری رسونده بود وهمینطور میرحسین وکروبی و خاتمی و همه مردم تمام کرذ و حالا به مصیبت به این بزرگی گرفتار شده است

الحمد لله شما ذهن خلاق و پویایی دارید، استعداد خوبی هم در پیش بینی حوادثی که هیچ گاه رخ نخواهد داد دارید.
از بابت این نعمت خدا را شکر کنید!
جالب این جاست که به نظرم هم هر دو راست می گویید و هم هر دو بی راه می گویید !!!


شرمنده از دو طرف بابت بیانِ نظرم!


مثلا با این حرفِ "خلخال پای دختر یهودی" خیلی موافقم :
تازه اونی که شما خودتونو براش کشتید، نشان داد اصلا به اطاعت اونهم از نوع محضش اعتقادی ندارد.

البته نه به این شددت و تیزی ، با محتوا موافقم.

ولی با این قسمت :
آقا اصلا صدا و سیما دربست ر اختیار رهبری است

برایم خنده دار است !!
خب صدا و سیما برای این رژیمِ حاضر ، هر چیزی که به نفع خودشان است را هم پخش می کنند ، به شددت قبول دارم...
اما جز این صدا و سیما بقیه ی دنیا ضدِ این رژیم است...که قدرتِ این صداوسیما در مقابل قدرت کلِ رسانه های دنیا..؟؟!! بامزه بود برای من !!!
بگذارید این یک مثقال رسانه برای خودشان باشد ، تازه کسی هم که جدی اس نمی گیرد...بقیه ی دنیا مالِ شما !!


پابرهنه آمدم میانِ بحثتان!
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۲:۲۱ جدایی محمود از آقا
متن اصلاح شده و کامل .با عرض پوزش بابت اشتباه تایپی
چرا وقتی میر حسین گفت این دولت دولت دروغ و رمالی و کف بینی است سید علی آقاتون تو خطبه 29 خرداد 88 گفت به رییس جمهور قانونی مملکت توهین میکنند وتهمت میزنند ونظر من به نظر محمود نزدیکتره ولی حالا دارن رمالا و جن گیرای دولتو دستگیر میکنند.همین روزاست که اسناد تقلب انتخابات دربیاد.خود کرده را تدبیر نیست.سید علیتون بیاد از مردم عذر خواهی کنه وبرای اولین بار بپذیره اشتباه کرده وتن به شرایط مردم و میر حسین بده .واز عقلا و بزرگان قوم بخواذ بیان کمک تا مملکتو از این شرایط خطرناک نجات بدن.مذاکرات با معترضین به تقلب انجام بشه و دولت نجات ملی تشکیل بشه انتخابات ازاذ برگزار بشه.تا بعدا قانون اساسی اصلاح بشه و به رفراندوم گذاشته بشه تا دیگه مقدرات کشور به دست یک نفر نیفته ومنجر به دیکتاتوری نشه.در غیر این صورت علی آقاتون در گرداب مموتی ومشایی غرق خواهد شد ومملکت و مردم هم به سمت نابودی میره.تمام این شرایط را هاشمی در نامه اش به رهبرتون اخطار داده بود ولی اون نامردی را در حق یار قدیمی و کسی که اونو به رهبری رسونده بود وهمینطور میرحسین وکروبی و خاتمی و همه مردم تمام کرذ و حالا به مصیبت به این بزرگی گرفتار شده است
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۲:۲۴ خلخال پای دختر یهودی
پاسخ به محمد حسین م
برادر عزیز، اینکه می گی بقیه دنیا مال شما یعنی چه؟
عزیزم این مملکت مال همه ایرانی هاست. من می خواهم سهم خودم را از این رسانه داشته باشم. تو به من بگو رسانه آزاد یعنی چه؟ دموکراسی یعنی چه؟ من اگر این آقایان اعلام کنند ما حکومت دیکتاتوری داریم حرفی ندارم. زور و قدرت دارند مملکت دستشون نوش جونشون. ولی این ادعا که ایران آزادترین کشور دنیا است منو کشته. بابا ما سبزها که هیچ، رییس جمهوری که خودشون به رییس جمهوری قبولش دارن نظرات و دیدگاهاشو نمی تونه تو رسانه ملی مطرح کنه. من دارم می میرم واسه اینکه احمدی نژاد و مشایی بیان تو رسانه ملی این مکتب ایرانی را واسه من باز کنن. در ضمن یادمون باشه نظرات این آقا ره به رهبر نزدیکتره!
فکر نمی کنی آه ندا و سهراب و .... و خصوصا موسوی و کروبی داره اینارو میگیره؟ دیدی احمدی نژاد عکس زن موسوی رو آورد تو سیما، حال به واسطه صدیقی اسم زن خودش تو دنیا مطرح شد. خدا جای حق نشسته.

در باره ی جنسیت نویسنده ی این کامنت ها به یقین رسیدم!!!
من نه توانایی بحث کردن دارم نه ادعا و نه اینکه از قبل انتخابات و از همون اوایل خرداد 88 طرفدار هیچ کس نبودم ،
ولی به نظر منم اینکه ایران آزادترین کشور دنیاست خنده داره ،
بستگی داره آزادی را چی تعریف کنید ، ایران آزادی داره ، اما نه برای همه ، نسبیه به نظر من. مثلا من آزادم که نماز بخونم و دین داری آشکار داشته باشم ، ولی توی خیلی از کشور هایی که به قول خودشون مهد آزادی اند اصلا این طوری نیست ،
و تو ایران آزادی نیست برای کسی که نمی خواد مسلمان باشه و ادای مسلمانی را در بیاره.
آزادی نسبیه...بستگی داری با دید چه کسی نگاه کنید.

اما رسانه ی آزاد...
به نظرم چنین ترکیبی...فضایی ست!!
وجود نداره!!!
به فرض من بخواهم یک جریانی را که خودم مقصر بودم را برای کسی تعریف کنم ، ناخودآگاه همه ی جزئیاتِ گناه و تقصیر خودم را نمی گویم ، مسلمه ، غریزی ست به نظر من ، هر انسانی همین طور عمل می کنه.
به نظرم همین مثال ساده نشون میده رسانه آزاد یعنی کشک! هیچ جااای دنیا وجود نداره !!
فکر کنید رسانه ی دولتی کشوری که بودجه اش دست آن دولت و حکومت است بخواهد بد بگوید از آن رژیم !! خنده دار نیست ؟؟!!
چه حکومت مورد نظر آمریکا و انگلیس باشد ...چه ایران !!
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۲۱ خلخال پای دختر یهودی
پاسخ به محمد حسین
البته آزادی مطلق و واقعی تقریبا در هیچ جا نیست ولی کشورهای غربی به مراتب از ما آزادترند البته با ادعادشون فاصله دارن ولی از ما خیلی ازادترند. توآمریکا و اروپا هرکسی حق داره دین خودشو داشته باشه و تبلیغ بکنه البته به بهانه هایی مثل امتین و تروریسم خط قرمزهایی قائل می شن ولی خط قرمز ما کجا و خط قرمز اونا کجا. اونجا میشه تبلیغ اسلام رو کرد و مسیحی ها رو مسلمون کرد ولی خدا وکیلی تو اینجا کسی جرئت داره تبلیغ مسیحیت بکنه؟ یک کسلمون حق داره مسیحی بشه؟
آزادی های سیاسی که اصلا قابل مقایسه با اینجا نیست. بپرس از اونایی که اونجا زندگی کردند
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۲۲ خلخال پای دختر یهودی
امنیت درسته نه امتین
۲۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۲۳:۴۰ خلخال پای دختر یهودی
آقا طه، برادر قانون گرا
حرفای امروز رییس دولت در مورد ادغام وزارتخانه ها و طعنه به رییس مجلس و ادعای قانون گرا ترین دولت را بخون بعدشم نظر شورای نگهبان در مورد ادغام. ماه عسل جنتی و احمدی نژاد تموم شد. میگم این میر ما عجب آهی داره ها!!!

تو سایتای اصولگرا و خصوصا اونایی که به رهبری نزدیکند مثل کیهان و جوان، پر است از بحث راجع به جریان انحرافی که مشایی مظهر اونه. مشایی و رحیمی هم که دست چپ و راست احمدی نژادند. با یک استتناج ساده، انحراف احمدی نژاد بزودی باید اعلا بشه. ولی از نظر قانونی قبل از اثبات انحراف کسی یا جریانی در دادگاه، آیا دادن صفت انحرافی قانونی است؟ هنوزم از ما می پرسی تجمع بدون مجوز غیر قانونیه؟ امشب موقع خواب راجع به مفهوم انصاف فکر کن.
۲۳ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۵:۰۷ خلخال پای دختریهودی
سلام. من نمی دانم جنسیت نویسنده کامنت ها چه اهمیتی دارد و به یقین رسیدن در مورد این جنسیت چه ارتباطی با پاسخ ندادن شما به سوالات دارد. شما وبلاگی درست کرده اید و آزادمنشانه گذاشتن کامنت را آزاد گذاشته اید. به مخاطبانتان و کامنت نویسان که سایر کامنت نویسان برای آنها ناشناس هستند و جنسیتشان هم برایشان مهم نیست کمی بیشتر احترام بگذارید.
فکر کنم چند نفری که جدیدا نظر می دهند دانشجوهای دانشگاه آذربایجان باشند.
عجب کشفی
۳۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۵:۴۱ خلخال پای دختر یهودی
سلام. این نامه را بخوانید:
http://www.kaleme.com/1390/02/28/klm-58382/
مادر مجید توکلی هم در آرزوی شنیدن صدای پسرش انتظار می کشد. آقا طه هنوز هم فکر می کنی در این مملکت ظلمی اتفاق نمی افتد؟


ینده هیچ موقع فکر نمی کردم که در این مملکت ظلمی اتفاق نیافتاده. بلکه این حکومت را بهترین حکومت جهان دانسته و می دانم!
۰۲ خرداد ۹۰ ، ۰۸:۲۴ خلخال پای دختر یهودی
این جمله از شماست:
حال اگر کسی بر مبنای فقهی و اعتقادی احساس نکند که در این مملکت ظلمی صورت گرفته تکلیف چه میشود؟

لطفا چند کامنت بروید بالا.

بگذریم. پس شما هم معتقدید در این مملکت ظلمی اتفاق افتاده است. چقدر این حکومت را که بهترین حکومت جهان می دانید امربه معروف کرده اید؟

در این حکومت که بهترین حکومت جهانش می دانید آن بلا را سر زن مومنه ی محجبه ی سعید امامی در آوردند. ببینید سر بقیه چه آورده اند. روزی خواهید فهمید. ایمان دارم. همانطور که دارید می فهمید با حمایت از احمدی نژاد چه اشتباهی کردید. امیدوارم شهامت پذیرش اشتباه را داشته باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی