کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
چهارشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۹:۳۷ ق.ظ

Title-less

بسم الله الرحمن الرحیم

دو سه هفته پیش دعوت شدم دانشگاه سهند تبریز و تربیت معلم آذربایجان و بنا بر آن شد تا درباره ی "یزدان تفنگ ندارد" صحبت کنم که ...

فیلم زیر، گزیده ی صحبت های بنده است در دانشگاه کذا که به همت دوستان دانشگاه آذربایجان تهیه و تدوین شده است.

مشاهده

 

۹۰/۰۲/۲۱
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۱۱)

لطفا لینک دانلودش را هم بگذارید. با تشکر
خیلی خوب بود...کلی خندیدم !
وبلاگ جالبی داری
مایل به تبادل لینک هستید؟
یاحق...
جددددا دوپینگ ....!!!

ادامه بدهید! ما می خوانیم!
سلام
لفطا سری به ایمیلتون (yahoo) بزنید. با تشکر

زدم! در واقع هر روز چند بار می زنم، چیز مرتبطی نیافتم!!!
haminak dar hale fareghottahsil shodan hastid??
akse an lebase abi va kolahe fareghottahsili ra migozarid in ja ??
یاعالم الخفیات/ سلام آقاسید/راجع به همایش که چند روز یش بهتون گفتم ...انشاالله 2روزه یکشنبه ودوشنبه اگه دوست دارید, وقت دارید حتما بیایید(دومی رو مطمئنم که دارید... ) راستی منبع پست قبلی چی بود؟

یعنی چه که منبع پست قبلی چه بود؟
متوجه نشدم!!!
ساعت چند؟
مکان قطعی شده؟
آقای کهربا ، منبع پست قبلی خود آقا سید هستند ، به آن نشانی که رها کنم! در بین نوشته یشان مشهود است !!
البته فکر می کنم جلال آل احمد هم خیلی از رها کنم! استفاده می کرده ولی نه به اندازه ی آقای نیرهدی !!!
یاعالم الخفیات/ سلام آقاسید/ راجع به سوال از منبع عذر میخوام اشتباه شده بود....این روزا سرم شلوغه یه جورایی قاطی کردم همچنین به طور ویژه از آقای محمدحسین. ...
بازم سلام مکان همایش قطعی شد:یکشنبه سالن چمران/ دوشنبه انصاری حقوق م
سری پیش با گوشی بودم 30دقیقه بود گفتم با سیستم می رم.الان که رفتم اینو دیدم!This Account Has Been Suspended

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی