کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۱۲ ق.ظ

یا من ارجوه

نمی دانم این که فرمود "و لایمکن الفرار من حکومته ..." فضای مجازی را هم شامل می شود یا نه، اما اگر به واسطه ی ایام و شلوغی دم و دستگاه، خدا این حرف های مرا نشنود، دلم می خواهد بدانی که این روزها نمازها را به عشق "یا من ارجوه ..." بعدش می خوانم! 
۹۰/۰۳/۱۷
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۷)

۱۷ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۱۸ محمد حسین اکبری
سلام خوبین تشکربه خاطر مطالب جالب وارزنده شما.خوشحال میشم اگه منو ازنظرات وپیشنهادات و انتقاداتتون بی نصیب نذارید.
راستی جسارتا اگه کار ناچیزم رو پسندیدین ممنون میشم اگه برا تبادل لینک نظرتون رو اعلام کنین.
۱۸ خرداد ۹۰ ، ۲۰:۳۸ یک فنجان فکر
به نام خدا
امام خامنه ای در نگاه دیگران ...
[فإنّه غیرُ مَنقوص‌ ٍ ما أعطیت!]

*

کم عطا نمی‌کند، ناقص نمی‌بخشد، بخشیده‌‌اش ناچیز و ناجور و نامتناسب نیست. کم نمی‌آید. صبر داشته باش! بخشایش خدا، دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد! به وقت‌ش؛ به‌ترین و کامل‌ترین!
salam
matalebet aalie!!!
be sangare ma ham sari bezan. age movafeghi tabadole link konim
be omide zohoor
این روزها نمازها را به عشق "یا من ارجوه ..." بعدش می خوانم!
.
.
. اصل حتل خودم بود!
معــــــــــــــــرکه...
سلام
حرف دلمو زدی
چیزی که روم نمیشد به زبون بیارم...
چیه میخوای بگی نماز میخونی؟
تف به ریا
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی