کهف

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۳۱ ق.ظ

غزل

ساقی! غزل بریز

     که این آب آتشین

          دیری است ره به خیالم نمی برد

 

۹۰/۰۳/۲۶
سید طه رضا نیرهدی

نظرات  (۹)

زیبا بود.موفق باشید
زخمی ام التیام می خواهم
التیام از امام می خواهم

السلام و علیک یا ساقی
من علیک السلام می خواهم

در نجف سینه بی قرار از عشق
گفت لا یمکن الفرار از عشق
۲۷ خرداد ۹۰ ، ۲۰:۳۷ بندر بوشهر


سلام



شام 25 خرداد 1390 دل ماه هم گرفت. دل ماه گرفت از آنکه بعد از قرن ها دولتی به نام شیعه در گوشه ای از زمین به پا شد اما در یکی از روزهای خردادش یک نفر که شال سیادت را از جایگاهش ربوده بود فریاد ابطال سر داد. ابطالی که نه با قوانین داخلی جور بود نه با قوانین بیگانه. دل ماه گرفت از روز دیگری از همان خرداد که عده ای با چماق و مولوتف و پاره سنگ به خیابان کشاورز تهران ریختند و ویران کردند و سوزاندند و فحاشی کردند و رفتند. دل ماه شام 25 خرداد 1390 گرفت از 25 خرداد 1388 که مادر و دختری را در آغوش هم در مهد کودک تیر باران کردند و مسجدی را روز دیگرش سوزاندند و سوار بر چرخ یک دنده و لجوج ابطال همه چیز را خرد کردند و رفتند. دل ماه گرفت از سناریوی قتل دخترکی در خیابان های فرعی که گویا او مشکله اصلی نظام بوده و نظام مترصد فرصتی بوده تا در پس کوچه های تهران و مخفیانه او را بکشد تا همان جا هم فیلمبرداری شود و خوراک براندازان گردد. دل ماه هم گرفت از این همه نامردمی ها که مشتی صهیونیست مسلمان و غیر مسلمان بار کردند. راستی فاطمه رجب پور و سرور برومند هر دو در 25 خرداد 1388 کشته شدند مثل ندا که همان روزها کشته شد. فرق این با آن دو در چیست که یکی بت می شود و دیگری فراموش؟

۲۸ خرداد ۹۰ ، ۱۹:۳۸ الله بنده سی
سلام
به نظرات خصوصی پنج هفته پیش مراجعه کنید حتما پیدا میکنید.
چند سوال هم ماسوای آنها: شما برا تدوین مستند هاتون از کدوم برنامه استفاده کردین؟ دوربین فیلمبرداری مدلش چی بود و فرمت فیلماتون چی بودن؟
یاعلی


پری مایر
z5
hdv
وبلاگ پر حرفی داره برادرتون.
السلام علیک یا ساقی
من علیک السلام میخواهم...
وبلاگ " خروش ملت" منتظر بازدید شماست. " محاکمه قاتلان بسیجیان در فتنه88 به کجا رسید؟ " مطلب جدید این وبلاگه. آینده از آن حزب اللهی ها است.
۰۴ تیر ۹۰ ، ۰۳:۰۶ یک فنجان فکر
به روزم با " چه نقابی بر چهره داریم ؟ "
سلام سید!
همین الان وبلاگتونو پیدا کردم.
از این به بعد همش اینجا میام.
مستند "یزدان..." دیدم , خیلی از کارتون خوشم اومد.


اجرتون با خود آقا....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی